YENİ BÖLÜM 30 YORUM
Hikayeyi çok fazla kişi okuyor ama çok az yorum geliyor. Lütfen okuyan herkes yorum yapsın. Rica ediyorum.
EGE : Hazal sen ne duydun? Duydun mu her şeyi?
HAZAL : Vefa'nın katili olduğunu duydum Ege! Bu yeterli mi??
ÇAĞRI : Hazal bağırma bak birileri duyacak!
HAZAL : Çağrı sende mi kimseye söylemiyorsun ya?! Ya siz delirdiniz mi?
EGE : Hazal bunu söylersen beni hapse atarlar! Yapma...
HAZAL : Ben inanamıyorum size ya! Ama ben buna ortak olmıycam! Her şeyi anlatıcam Ali'lere!
ÇAĞRI : Yapmaaa!! Zeynoyla aram daha yeni düzeldi zaten yapma Hazal.
HAZAL : Çağrı arkadaşının nasıl öldüğünü bildiğin halde saklıyorsun ondan! Nasıl bakabiliyorsun kızın yüzüne?
Hiçbir cevap vermeyip ağlamaya başlamıştım. Hazal haklıydı! En yakın arkadaşının katilini saklıyordum.
HAZAL : Yarın duyduklarımı herkese anlatıcam! Sakın beni durdurmaya çalışmayın!
Hazal yanımızdan gittiğinde Ege ile birbirimize bakmıştık.
EGE : Bir bu eksikti yaa!!
ÇAĞRI : Napıcaz şimdi? Zeyno benim bildiğimu öğrenirse yüzüme bakmaz ya!
EGE : Ben burada bok yoluna gidicem hâlâ Zeyno diyorsun! Hazal'ı durdurmanın bir yolu var.
ÇAĞRI : Neymiş o yol?
EGE : Küçük bir teklif yapıcam sadece.
ÇAĞRI : Kıza bir piçlik yapma sakın.
EGE : Ya bi dur be oğlum! Kötü bir şey yapmıycam korkma. Sende bu sürede Vefa'nın saatini almaya çalış.
ÇAĞRI : Nasıl yapıcam sence? Ali saati ver dediğimde verecek mi sanıyorsun? Herif beni görünce tersliyor.
EGE : Bilmiyorum lan bul işte bi yolunu! Aynı evde yaşamıyor musunuz? Al kır işte! BİR ŞEY YAP ÇAĞRI!! Sana yalvarıyorum.
ÇAĞRI : Elimden geleni yapıcam kardeşim.
Ege'nin yanından ayrıldıktan sonra tekrar boş sınıfa sevgilimin yanına gitmiştim.
ZEYNEP : Bir sorun mu var Çağrı? Gergin gözüküyorsun.
ÇAĞRI : Yoo gergin falan değilim. Biz napsak ya? Yarım kalan bi işimiz vardı. Ona devam mı etsek?
ZEYNEP : Delirdin herhalde! Az kalsın Ege'ye yakalanıyorduk.
ÇAĞRI : Ama görmedi sevgilim! Sorun falan yok.
ZEYNEP : Çağrıı!!
Zeynep beni elimden tutup aşağı partiye götürmüştü.
ZEYNEP : Birlikte dans edelim mi?
ÇAĞRI : Dans mı? Sevgilim senden beklemediğim cümleler duyuyorum.
ZEYNEP : Ne biliyim senim canın sıkkın gibi hissettiim.
ÇAĞRI : Güzelim benim! Ben gayet iyiyim. Ama bu dans teklifini bulmuşken red edecek değilim.
Ellerimi Zeynep'in beline dolayıp onunla dans etmeye başlamıştık. Napıcaktım ben şimdi? Sevdiğim kızın gözünün içine baka baka arkadaşının katilini saklıyordum.
ÇAĞRI : Özür dilerim Zeyno!
ZEYNEP : Ne için?
ÇAĞRI : Bu zamana kadar sana yaptığım tüm kötülükler için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK AŞK ~ (TAMAMLANDI)
FanfictionTesadüfen yolları kesişen iki insan... Birbirlerinin yaralarını sarmayı başarabilecekler miydi?