İşte bu benim klasik Ertuğ.Okulda derslerimin iyi olmasına rağmen okuldan nefret ediyordum.Ve tabiki kızlardandan.Heryerde kızlar daha büyük görüyolar.Kızlar zora kalınca cinsel yönle karşıdakininden daha az zarar görmeye çalışıyorlar.Tabiki kız olan arkadaşlarımda var ama onlar g*tüne değil kendilerine güveniyorlar.Birgün öğretmenler odasının önünde müdür beni azarlarken bir anda sinirlenip Nöbetci öğrenci masasındaki tornavidayı kafasına geçirdim.Müdür'ün kanla kaplanmış cesedi yerde duruyordu.Benimde heryerim kan olmuştu.Korktum ve en yakın arkadaşımın yanına gittim;hemen arkadaşıma olayı anlattım.Arkadaşım benden epey bi korkmuştu.Sonra kazan dairesinde inip okulu havaya uçurabileceğimizi söyledi.O dışarı çıktı ve ben kazan dairesini patlattım o sırada duvara fırlamıştım.Başım büyük hasar gördü.Gözlerimi açtığımda hastanedeydim ve yanımda Annem,Babam,kardeşim ve polis memuru vardı.Gözlerimi açar açmaz "bu kaos çok harikaydı bidaha deneyeceğim."dedim.
Bunu duyan polis memuru daha kendime geldiğimi düşünmeyip gitti.Ama ailem bana inandı ve bana korku ve öfkeli bir bakış attılar.
1 Hafta Sonra
_______________________________________
Artık taburcu olup eve dönüyordum.Eve gelir gelmez babam beni yere yatırıp beyzbol sopasıyla dövmeye başladı.Sonra anneme verdi annem beyzbol sopasını üstümde kırdı.Ben uzun süre kendime gelmeye çalıştım kendime gelince eşyalarımı çantama koyup camdan kaçtım.Kıytı köşe yerlerde uyuyordum.Sonra sanayide çalışmaya başladım.
3 Yıl Sonra
_______________________________________Ben bir kızla tanıştım.O kız doktor olduğunu söyledi ve istersen orada çalışabileceğimi söyledi.Bende direk kabul ettim.Hastaneye gittik bir odaya oturduğumuz zaman birden kafama biri sertçe vurdu.Bayılmıştım.Uyandığımda beni sertçe bir demirle bağlamışlardı.
Sadece el bileklerim ve ayak bileklerim bağlıydı.
Ben:Neden bana böyle yapıyorsun bana???
Kız hiç umursamadı ve benim üstümde 100'lerce deney yaptılar.Çok acı çekiyorum
Devam Edecek...