Jisung bu gun ayri eve cikacagi icin cok mutluydu.Okul cikisinda arkadaslari Felix ve Hyunjin ile yeni evine gidiyordu.Eve ilk defa onlarla birlikte girecekti.Yolda Jisung heyecandan yerinde duramiyordu ve evi gorunce kosmaya basladi.Eve vardiklarinda apartman o kadar modern gorunuyordu ki Felix bu evin kirasinin en az 5.000 lira oldugunu dusundu.Jisung ev kirasinin sadece 800 lira oldugunu soyleyince hem Felix hem de Hyunjin cok sasirdi.
Eve girdiklerinde ev cok genisti.Bu kadar buyuk bir evin kirasinin cok ucuz olmasi Hyunjin ve Felixi kuskulandirdi.Bir sure sonra esyalar geldi.Hyunjin,Felix ve Jisung esyalari yerlestirmeye basladilar.Tum esyalar yerlesince Hyunjin ve Felix evlerine gittiler.
Bir sure sonra kapinin acilma sesi geldi.Jisung hirsiz oldugunu dusunup cok korktu.Kapinin orda duran konsoldan sinek sopasini aldi ve gozlerini kapatarak kapidan giren kisiye vurmaya basladi.Kapidan kisi ne yapiyorsun diyerek Jisungu itti.Jisung koltuga dustu.Jisung koltuktan kalkip benim evimde ne yapiyorsun dedi.Diger cocuk ise asil sen benim evimde ne yapiyorsun dedi.Jisungda ne demeye calisiyorsun burasi benim evim! dedi.Diger cocuk ise anahtarinin uzerindeki oda 105 yazisini gosterip ben hakliyim dercesine Jisunga bakti.Jisung da kendi anahtarinin uzerindeki oda 105 yazisini gosterip kontrati cikardi.Diger cocukta kontrati cikardi ve kontratlarin tam olarak ayni oldugunu gorduler.Bunu gorunce de dolandirildiklarini anladilar.Sonra bu sinirden aksam aksam emlak ofisine gittiler.Emlak ofisinin camlarina insanlar sprey boyayla "Parami geri verin picler!" yazmislardi.Kapi da kilitliydi.Eve gidip bu konuyu konusmaya gittiler.Jisung cocugun adinin Minho oldugunu ogrendi.
Minho Jisungun evden gitmesini istedi ama Jisung buraya ondan daha once geldigini soyleyip buna itiraz etti.Ama Jisung yada Minho evden giderse evde kalan kisi ayda 5000 lira odemek zorunda kalacakti.
Jisung "Birlikte kalsak?" diye bir fikir one surdu ama Minho dusunmeden reddetti.Jisung ise bu tavrina cok bozuldu.Jisung 15 dakika kadar aglamis ve uzgun gibi yapinca Minho dayanamadi ve istemeyerek "Peki" dedi.
Jisung da "Kirayi bolusecegiz dimi?" dedi.Minho da onayladi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cifte Kontrat || MINSUNG
Fanfictionliseye giden han jisung ailesinden ayri eve ciacagi icin cok mutludur.Ancak cifte kontrat dolandiriciligi ile okulun yakisikli cocugu lee minho ile ayni evde kalmak zorunda kalana kadar...