𝖣𝗈𝗐𝗇𝗍𝗈𝗐𝗇 𝖳𝗈𝗋𝗈𝗇𝗍𝗈, 𝖣𝗂𝗇𝖾𝖾𝗇 𝖢𝗈𝖿𝖿𝖾𝖾 𝖢𝗈. 13𝗁45,
𝖣𝖾𝖼𝖾𝗆𝖻𝖾𝗋 2015“𝘔𝘺 𝘥𝘢𝘳𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘛𝘢𝘺,
𝘐 𝘸𝘢𝘴 𝘵𝘢𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘢 𝘴𝘵𝘳𝘰𝘭𝘭 𝘋𝘰𝘸𝘯𝘵𝘰𝘸𝘯 𝘛𝘰𝘳𝘰𝘯𝘵𝘰 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘐 𝘤𝘢𝘮𝘦 𝘢𝘤𝘳𝘰𝘴𝘴 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘤𝘰𝘧𝘧𝘦𝘦 𝘴𝘩𝘰𝘱 𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘳𝘯𝘦𝘳 𝘰𝘧 𝘧𝘢𝘮𝘰𝘶𝘴 𝘠𝘰𝘯𝘨𝘦 𝘚𝘵𝘳𝘦𝘦𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘛𝘦𝘮𝘱𝘦𝘳𝘢𝘯𝘤𝘦 𝘚𝘵𝘳𝘦𝘦𝘵. 𝘋𝘪𝘯𝘦𝘦𝘯 𝘊𝘰𝘧𝘧𝘦𝘦 𝘊𝘰.. 𝘕𝘰𝘵 𝘢 𝘴𝘪𝘯𝘨𝘭𝘦 𝘥𝘢𝘺 𝘪𝘯 𝘮𝘺 𝘭𝘪𝘧𝘦 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘐 𝘴𝘦𝘵 𝘧𝘰𝘰𝘵 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘣𝘶𝘵 𝘪𝘵 𝘤𝘢𝘳𝘳𝘪𝘦𝘥 𝘴𝘰 𝘮𝘶𝘤𝘩 𝘯𝘰𝘴𝘵𝘢𝘭𝘨𝘪𝘢 𝘪𝘯 𝘪𝘵, 𝘪𝘵 𝘳𝘦𝘮𝘪𝘯𝘥𝘦𝘥 𝘮𝘦 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘪𝘳𝘴𝘵 𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘸𝘦 𝘮𝘦𝘵.
𝘔𝘶𝘨𝘨 & 𝘉𝘦𝘢𝘯, 11𝘵𝘩 𝘰𝘧 𝘕𝘰𝘷𝘦𝘮𝘣𝘦𝘳 2011.
𝘐 𝘳𝘦𝘮𝘦𝘮𝘣𝘦𝘳 𝘩𝘰𝘸 𝘢𝘯𝘯𝘰𝘺𝘦𝘥 𝘐 𝘸𝘢𝘴 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘢𝘭𝘬𝘦𝘥 𝘶𝘱 𝘵𝘰 𝘮𝘺 𝘵𝘢𝘣𝘭𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘮𝘢𝘥𝘦 𝘺𝘰𝘶𝘳𝘴𝘦𝘭𝘧 𝘤𝘰𝘮𝘧𝘰𝘳𝘵𝘢𝘣𝘭𝘦 𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘐 𝘵𝘰𝘭𝘥 𝘺𝘰𝘶 𝘐 𝘸𝘢𝘴𝘯’𝘵 𝘰𝘬𝘢𝘺 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘪𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘤𝘰𝘮𝘱𝘭𝘦𝘵𝘦𝘭𝘺 𝘳𝘶𝘪𝘯𝘦𝘥 𝘮𝘺 𝘴𝘰𝘭𝘰 𝘥𝘢𝘵𝘦. 𝘠𝘰𝘶 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘴𝘰 𝘱𝘦𝘳𝘴𝘪𝘴𝘵𝘦𝘯𝘵. 𝘠𝘰𝘶 𝘬𝘦𝘱𝘵 𝘮𝘢𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘴𝘮𝘢𝘭𝘭 𝘵𝘢𝘭𝘬, 𝘢𝘴𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘲𝘶𝘦𝘴𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘢𝘧𝘵𝘦𝘳 𝘲𝘶𝘦𝘴𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘵𝘩𝘦 𝘰𝘯𝘦-𝘸𝘰𝘳𝘥 𝘳𝘦𝘴𝘱𝘰𝘯𝘴𝘦𝘴 𝘐 𝘨𝘢𝘷𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘪𝘯 𝘢𝘵𝘵𝘦𝘮𝘱𝘵 𝘵𝘰 𝘮𝘢𝘬𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘴𝘦𝘦 𝘩𝘰𝘸 𝘶𝘯𝘪𝘯𝘵𝘦𝘳𝘦𝘴𝘵𝘦𝘥 𝘐 𝘸𝘢𝘴. 𝘐𝘵 𝘵𝘰𝘰𝘬 𝘢 𝘭𝘰𝘵 𝘪𝘯 𝘮𝘦 𝘯𝘰𝘵 𝘵𝘰 𝘴𝘵𝘳𝘢𝘯𝘨𝘭𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘢𝘯𝘥 𝘐, 𝘧𝘰𝘳 𝘰𝘯𝘦, 𝘢𝘮 𝘨𝘭𝘢𝘥 𝘐 𝘥𝘪𝘥𝘯’𝘵. 𝘐𝘧 𝘰𝘯𝘭𝘺 𝘐 𝘬𝘯𝘦𝘸 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘨𝘰 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘵𝘩𝘦 𝘢𝘯𝘯𝘰𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘮𝘢𝘯 𝘪𝘯 𝘢 𝘱𝘭𝘢𝘪𝘯 𝘢𝘯𝘥 𝘣𝘰𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘴𝘶𝘪𝘵 𝘸𝘩𝘰 𝘱𝘦𝘴𝘵𝘦𝘳𝘦𝘥 𝘮𝘦 𝘪𝘯 𝘢 𝘤𝘰𝘧𝘧𝘦𝘦 𝘴𝘩𝘰𝘱 𝘰𝘯 𝘢 𝘍𝘳𝘪𝘥𝘢𝘺 𝘮𝘰𝘳𝘯𝘪𝘯𝘨, 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘰𝘯𝘦 𝘱𝘦𝘳𝘴𝘰𝘯 𝘐 𝘤𝘢𝘯𝘯𝘰𝘵 𝘪𝘮𝘢𝘨𝘪𝘯𝘦 𝘮𝘺 𝘭𝘪𝘧𝘦 𝘸𝘪𝘵𝘩𝘰𝘶𝘵....
𝘕𝘰𝘸 𝘐 𝘢𝘮 𝘸𝘳𝘪𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘢 𝘭𝘦𝘵𝘵𝘦𝘳 𝘵𝘰 𝘺𝘰𝘶 𝘴𝘪𝘵𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘣𝘺 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘧𝘧𝘦𝘦 𝘴𝘩𝘰𝘱 𝘸𝘪𝘯𝘥𝘰𝘸 – 𝘸𝘢𝘵𝘤𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘱𝘦𝘰𝘱𝘭𝘦 𝘨𝘰 𝘰𝘯 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘪𝘳 𝘥𝘢𝘺 – 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘵𝘸𝘰 𝘤𝘶𝘱𝘴 𝘰𝘧 𝘤𝘰𝘳𝘵𝘢𝘥𝘰 𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘪𝘭𝘥 𝘣𝘭𝘶𝘦𝘣𝘦𝘳𝘳𝘺 𝘴𝘤𝘰𝘯𝘦𝘴. 𝘐 𝘮𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘰𝘳 𝘮𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘯𝘰𝘵 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘰𝘳𝘥𝘦𝘳𝘦𝘥 𝘧𝘰𝘳 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘰𝘵𝘩 𝘰𝘧 𝘶𝘴 𝘩𝘰𝘱𝘪𝘯𝘨 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘸𝘢𝘭𝘬 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘨𝘭𝘢𝘴𝘴 𝘥𝘰𝘰𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘶𝘳𝘯 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘴𝘰𝘭𝘰-𝘥𝘢𝘵𝘦 𝘪𝘯𝘵𝘰 𝘢 𝘱𝘳𝘰𝘱𝘦𝘳 𝘥𝘢𝘵𝘦 𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘐 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘪𝘵’𝘴 𝘪𝘮𝘱𝘰𝘴𝘴𝘪𝘣𝘭𝘦 𝘣𝘦𝘤𝘢𝘶𝘴𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘢𝘳𝘦 𝘮𝘪𝘭𝘦𝘴 𝘢𝘸𝘢𝘺 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘮𝘦.
𝘐 𝘭𝘰𝘷𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘮𝘪𝘴𝘴 𝘺𝘰𝘶 𝘴𝘰, 𝘴𝘰 𝘮𝘶𝘤𝘩. 𝘛𝘩𝘦𝘴𝘦 𝘱𝘢𝘴𝘵 𝘧𝘦𝘸 𝘥𝘢𝘺𝘴 𝘸𝘪𝘵𝘩𝘰𝘶𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘮𝘢𝘥𝘦 𝘮𝘦 𝘳𝘦𝘢𝘭𝘪𝘴𝘦 𝘩𝘰𝘸 𝘐 𝘥𝘰𝘯’𝘵 𝘸𝘢𝘯𝘵 𝘵𝘰 𝘴𝘱𝘦𝘯𝘥 𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘢𝘱𝘢𝘳𝘵 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘺𝘰𝘶. 𝘠𝘰𝘶 𝘢𝘳𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘰𝘯𝘦 𝘐 𝘸𝘢𝘯𝘵 𝘵𝘰 𝘴𝘱𝘦𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘳𝘦𝘴𝘵 𝘰𝘧 𝘮𝘺 𝘭𝘪𝘷𝘪𝘯𝘨 𝘥𝘢𝘺𝘴 𝘸𝘪𝘵𝘩, 𝘺𝘰𝘶 𝘢𝘳𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘰𝘯𝘦 𝘐 𝘸𝘢𝘯𝘵 𝘣𝘺 𝘮𝘺 𝘴𝘪𝘥𝘦 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘐 𝘵𝘳𝘢𝘷𝘦𝘭 𝘵𝘩𝘦 𝘸𝘰𝘳𝘭𝘥.
𝘚𝘰 – 𝘵𝘰 𝘢𝘯𝘴𝘸𝘦𝘳 𝘵𝘩𝘦 𝘲𝘶𝘦𝘴𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘺𝘰𝘶 𝘢𝘴𝘬𝘦𝘥 𝘮𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘢𝘺 𝘣𝘦𝘧𝘰𝘳𝘦 𝘐 𝘣𝘰𝘢𝘳𝘥𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘱𝘭𝘢𝘯𝘦, “𝘠𝘦𝘴, 𝘐 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘮𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘺𝘰𝘶.”𝘜𝘯𝘵𝘪𝘭 𝘧𝘰𝘳𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘢 𝘥𝘢𝘺,
𝘠𝘰𝘶𝘳 𝘭𝘰𝘷𝘦 𝘡𝘦𝘯𝘥𝘢𝘺𝘢.
YOU ARE READING
𝘜𝘯𝘲𝘶𝘦𝘴𝘵𝘪𝘰𝘯𝘪𝘯𝘨𝘭𝘺 𝘺𝘰𝘶𝘳𝘴, 𝘡𝘦𝘯𝘥𝘢𝘺𝘭𝘰𝘳
Romance𝗃𝗎𝗌𝗍 𝖻𝗂𝗅𝗅𝖾𝗍𝗌-𝖽𝗈𝗎𝗑 𝗍𝗈 𝖺𝗇𝖽 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝖹𝖾𝗇𝖽𝖺𝗒𝖺 𝖫𝗒𝗈𝗇 & 𝖳𝖺𝗒𝗅𝗈𝗋 𝖸𝗈𝗎𝗇𝗀, 𝗋𝖾𝖺𝖿𝖿𝗂𝗋𝗆𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾𝗂𝗋 𝗎𝗇𝖽𝗒𝗂𝗇𝗀 𝗅𝗈𝗏𝖾 𝖿𝗈𝗋 𝖾𝖺𝖼𝗁 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋.