Güneş gözüme vurduğu için uyanmıştım etrafa bakınmaya başladığımda hemen sol tarafımda yatan wooyoungu gördüm.
İstemsizce gülümsedim uyurken çok tatlı gözüküyordu. saçı gözüne geliyordu rahatsız olmasın diye elimle saçını ittirmiş ardındanda onu izlemeye başlamıştım.
Aradan çok geçmeden wooyoung bi anda gülmeye başladı şaşırdım uyurken nasıl böyle kahkaha atıyordu diye düşünürken gözlerini açtı.San: sen uyumuyormuydun?
Diye sordum şaşkın bakışlarımla
Woo: uyuyordum ama biri bana öyle aşk aşk bakınca uyandım bende
San: HEY AŞK AŞK BAKMIYORDUM ÜSTELİK BEN SANA BİLE BAKMADIMM!!
dedim bağırarak bu sefer kahkahası artmıştı
San: ne gülüyorsun be
Diye söylenerek kalkıp lavaboya gitmiştim
Woo: SJDJRJRJRDJEJDJ bebeğim tamam kızma gel
Dedi bana kapıyı açıp ona bakmıştım
Woo: gel gel kızma hemen
Dedi ama ben ona nah çekip tekrar lavaboya girmiştim duş alacaktım.
WOO
Onun bu hallerine güldüm ama bilmiyorki ben ondan önce uyanmış ve onu izlediğimi sanıyorduki o beni uyandırdı.
Biraz numara yapiyim dedim napıcağını çok merak etmiştim iyiki de yapmışım.
Yataktan kalkıp gidip üstümü değiştirecektim
Önemli bir toplantım vardı bugün kaçırmamam lazım.Woo: joong hadi çıkalım geç kalacağız
Joong: tamam efendim
SAN
Duştan çıkmış havlumu falan giyip kapıyı açmıştım kafamı uzatıp woo oradamı diye bi baktım yoktu benden hemen çıktım gidip uzandım biraz telefona baktım falan filan sonra kalkıp giyindim.
Aklıma sabahki olay gelince utandım ve kendimi yatağa attım.
...............................XXXXXX..............................
Iam back guys ✌🏽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The mafia // woosan
FanfictionMafia asla bi öğrenciye aşık olacağını düşünmüyordu taki onunla tanışana kadar. Woo: seme San:uke