1.

347 56 13
                                    

–Scumpo, rezistă!

–A.. Au... Scumpule.. "Se forțează femeia să vorbească" Vreau.. Să mă asculți.. "Tușește" trebuie să.. Să-
–Shh, nu îți consuma energia. Totul va fi bine dragă.Ai încredere în mine
–Nu.. Nu va fi, nu pentru mine dar.. Trebuie să fie bine pentru tine și mai ales pentru fiul nostru.. Trebuie să se nască! Trebuie să trăiască! Trebuie!

Bărbatul dă negativ din cap –Nu, nu! Dacă va trăi el vei muri tu "începe să plângă" Nu vreau să te pierd iubit-o!

Femeia îl apucă cu ultimele puteri de față și își lipește fruntea de a soțului său –Dragule, am cancer, ce crezi că mai poți salva din mine acum? Eu nu mai am șanse însă el-

Bărbatul începe să plângă în hohote. Și să de-a negativ din cap-Nu mai fi încăpățânat. Aceasta este decizia și ultima mea dorință pentru tine ..Aduți aminte ce fericit ai fost  atunci când ai aflat de sarcină sau cum ai plâns de fericire când am aflat că este băiețel. Chiar vrei să renunți la el? Vrei să ne omori îngerașul nostru mic? Poți face asta?

–Nu.. Dar nu vreau nici ca tu să mori.. Chiar trebuie să alegem? "Plânge"
–Nu.. Alegerea este simplă și tu știi asta. Așa trebuie să fie, așa este dat.
Te rog să îl lași să se nască, și să ai grijă de el așa cum am fi avut împreună. Vreau ca tu să fi lângă el și să te ți de proiect chiar dacă nu am fost de acord la început, acum chiar te rog să o faci. Protejează-ne fiul așa cum știi tu mai bine. Și te implor să nu îl învinovăți pe el sau pe dumnezeu pentru că așa mi-a fost scris sfârșitul. Și dacă trebuie să mor pentru ca fiul meu să prindă viață atunci o voi face fără regrete.

–Iubito...

Femeia îi șterge lacrimile cu degetele sale mari apoi îi șoptește pentru ultima oară –Te iubesc atât de mult, și nu uita că și atunci când toată lumea îți voia răul ,eu am fost cea ce te iubea așa trebuie să faci și tu pentru fiul nostru. atunci când ești trist sau stresat te rog să te uiți la cer și să îți amintești că ți-am jurat iubire infinită. Și te voi iubi și din mormânt. Vreau ca tu să fi fericit...

"Termină de vorbit cu greu apoi începe să tremure și să verse apă"

–MEDIC! AJUTORRRR!!

–Scumpule.... Este timpul meu.. Salvează-ne fiul... Nu-l lăsa să moară..te implor dragule..!

–Îți jur pe iubirea noastră că nu voi permite ca cel mic să pățească ceva!

Apoi își închide ochii însă
corpul său încă tremura..

–Da? "Apare doctorul" DUCEȚI O LA APARATE ,ACUM! "Strigă la asistenți însă bărbatul face așa cum i-a promis soției sale și îi oprește" –N.. Nu.. Salvează-mi băiatul.. Trebuie
să îl scoți viu din ea. DE CE STAI?

–Domnule, sunteți sigur?

Mai repede! "Spune dur" dacă nu-l scoateți viu, vă ucid pe toți!!


–PESTE CÂTEVA ORE–

Se aude un plânset ascuțit și firav.
–Trăiește! ESTE UN MIRACOL!

Bărbatul respiră ușurat însă lacrimile sale nu se opreau.. –Trăiește "Spune femeia cu greu" fiul meu trăiește... Trăiește.. Îngerașul..

Doctorul i-l dă în brațe. Femeia îl sărută pe frunte –Miracolul meu.. Regret că te voi părăsi și sper să nu te superi pe mami. Te iubește mami și te va proteja de sus. Nașterea ta
a fost ce-a mai bună decizie luată

Varsă o lacrimă apoi ochii săi se închid și acum de tot... Băiatul din brațele sale începuse să plângă în hohote. A fost luat din brațele mamei sale apoi i a fost dat tatălui său ce abia se putea ține pe picioare. –Domnule din păcate soția dumneavoastră a murit.Ne pare rău-

–NUUUU "Strigă îndurerat iar băiețelul plângea tot mai tare"
N.. NU.. ESTE ADEVĂRAT.. Nuu

–Pentru ca tu să te naști mami a trebuit să meargă în cer mai repede de cât trebuia de fapt însă.. Nu este vina ta îngeraș. Nașterea ta este o binecuvântare pentru toți așa că nu te învinovăți. Și să nu permiți numănui să te facă să plângi pentru că eu dacă mai trăiam aș fi ucis acea persoană fără să mă gândesc pentru că tu cel ce nu va apuca să mă strige „mami" ești roblul iubiri mele și a tatălui tău. Pentru că tu să te naști eu prefer să mor însă mor fericită pentru că am apucat să te îmbrățișez și aș minți dacă aș spune că nu aș fi vrut ca acel moment să existe pentru totdeauna. Tu fiule, ești un miracol!

{Pentru fiul meu Kim Tae-hyung
De la Kim Mo-Na}

Pentru a trăi un pui de om a fost nevoit să moară un alt om. Însă orice părinte ar face asta pentru copilul său, nu..?

𝑹𝒐𝒃𝒐𝒕𝒖𝒍 𝒖𝒎𝒂𝒏✓ Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum