Pět koček šlo skrz les v tichosti.
Pak konečně promluvil jeden kocourek. "Neměli bychom se vrátit?" Zašeptal a kocour v čele se na něj otočil. "Nemůžeme" a pak se rozklusal. Druhý kocour spomalil a tak se dostal vedle Běláčka neboli kocoura který prosil o to aby se vrátili. "Jsi vpohodě?" Zeptal se a Běláček mírně přikývl. "Nelži, poznám to" mňoukl kocour. "Jsem vpohodě" zašeptal Běláček. "Jak myslíš" mňoukl kocour a zase se zařadil do řady za prvního kocoura. Doběhli k třetí hraniční řece a pak přešli na území Slunečního. "Proč jdeme sem?" Zeptal se kocour který byl jako poslední. "Protože chci něco prozkoumat" Odpověděl první kocour a šli dále po území Slunečního. "Nikdy jsem tady nebyl, ty jsi zde už byl?" Zeptal se druhý kocour a švihl ocasem. "Ano jistě" Odpověděl první. "Nebudeme mít problém?" Zeptal se Běláček. "Ne pokud nás nenachytají" odpověděl první. Kočka která šla jako třetí zpomalila aby ji Běláček dohnal. "Bojíš se viď?" Zašeptala a Běláček přikývl. "Víš že se bojím tmy" Odpověděl potichu. "Ano vím ale můžeš se vrátit" Odpověděla kočka. "Ne sám netrefím" mňoukne a kočka ho zase předběhne.
Drozdík klusal za ostatními když se najednou zarazil a zatáhl uši. "Všichni utečte!" Vykřikl a rozběhl se pryč a všichni ostatní za ním. Hlasitost štěkotu se stále zvyšovala a kočky běžely co nejrychleji mohly pryč. "Čí je ten pes?" Zeptal se udýchaně Noční'Tlapka. "Myslivce, nevím jaktože je tak pozdě venku!" Odpoví Platanová'Tlapka. "Bezpečné že?" Zavrčí Běláček. Za psem se oběvila silueta dvounožce co psa chytla za obojek a odtáhla ho pryč. Drozdík si toho nevšiml a jelikož byla tma tak moc neviděl co je před ním. "POZOR!" Vyjekl ze sebe Noční'Tlapka a drozdík se zastavil těsně před spádem do velké rokle. "CO TO U HVĚZDNÉHO KLANU JE?!" *polekal se a otočil se na ostatní kočky. "Pojď pryč od toho nebo spadneš!" Mňoukl Platanová'Tlapka a Drozdík udělal první krok za nimi když se pod ním urvala hlína.
Samozřejmě, jak NeČeKaNé
Drozdík se vyděsil a pak zavřel oči když padal dolů. Začal se smiřovat s tím že tady umře, nedošlo mu ale že ho někdo drží za zátylek.
Noční'Tlapka se snažil udržet Drozdíka před pádem dolů a k tomu se snažil ho vytáhnout.
Tlapky mu ujížděly na ještě pořád vlhkém povrchu ale pořád se snažil a nevzdával to. V rokli byla mlha a nešlo tam nic vidět.
Po chvíli zabírání se vysílil a už nedokázal udržet jak Drozdíka tak sebe. Jednou zadní tlapkou šlápl na špatné místo a jemu to ujelo a začal sjíždět zpět k okraji.
Jeho kamarádi se mu snažili pomoct ale nemohli takže někdy jen přidržovali Drozdíka který teď vysel a od spadnutí ho dělil jen kousíček.
Noční'Tlapka se už unavil úplně a Drozdíkova váha mu přišla čím dál větší a větší takže ho nakonec neudržel a on mu vypadl. Rychle se ho snažil přechytit ale nezachytil se a Drozdík s jekotem začal padat dolů a Noční'Tlapka hned za ním.
Byl smířený s tím že tady teď umře, co mu ale bylo líto že by s ním měl zemřít i Drozdík. Pak najednou něco zastavilo jejich pád.
Noční'Tlapka dopadl tvrdým nárazem na balvan který trčel ze zdi rokle. Drozdík ležel blízko něj a Noční'Tlapka se snažil postavit na nohy.
Když se mu to povedlo tak zavolal že jsou v pořádku a díky ozvěně se to dostalo i ke kočkám. "Můžete vylézt?" Zavolal Platanová'Tlapka a Noční'Tlapka se podíval na zeď. Uviděl jak tam byly něco jako 'schody po kterých se dalo vylézt. Strčil do Drozdíka který se postavil na tři tlapky a čtvrtou měl ve vzduchu.
"Zvládneš to vylézt?" Zeptal se Noční'Tlapka unaveně a Drozdík mírně přikývl. Ignoroval to že ho bolelo žebro a nejspíš ho měl naražené ale hlavně se staral o to aby i jeho kamarád to mohl vylézt.
Uvolnil Drozdíkovi cestu a ten se začal na třech tlapkách škrábat na 'schody' a Noční'Tlapka šel za ním. Když byli skoro u vrchu tak si všimli že tam jeden schod nebyl. "Drozdíku vyskoč, my tě chytíme" mňoukl Platanová'Tlapka a připravil se.
Drozdík s obtížemi vyskočil vysoko a naštěstí ho chytili a vytáhli nahoru.
Na řadě teď byl Noční'Tlapka. "Co když mě neudržíte? Jsem těžší a starší než vy" mňoukne nejistě Noční'Tlapka a uši má připláclé k hlavě s ocasem zataženým mezi nohama. "Chytneme tě! Jsme tři" mňoukne jistě Běláček a Ostružinka se na něj podívá s otevřenou tlamičkou. "Tak skáču" mňoukne Noční'Tlapka a pokusí se o výskok když v tom mu zabrání bolest žebra. "Zkus vylézt trošičku výš!" Mňoukla Ostružinka. "Jasně to rovnou mi můžou narůst křídla a můžu vyletět" Odpověděl Noční'Tlapka.
Kocour šel kolem rokle na procházku když najednou uviděl na druhé straně jiné kočky a také že jedna nemohla nahoru. Rychle se dostal k tlustému kmeni přes který přezl a rozběhl se ke kočkám.
Chvíli si je prohlížel a pak poznal Běláčka s Ostružinkou. "Ahojky" mňoukl a došel k nim.
"Trochu uvolni místo" mňoukl na Nočního'Tlapku poté co se pozdravil s Ostružinkou a Běláčkem.
Noční'Tlapka tak udělal a kocour seskočil dolů. "Takže teď jsme tu oba" mňoukl Noční'Tlapka. "Ne" odpoví a mírně se skrčí. "Vylez mi na záda a pak to vyskočíš." Mňoukne a Noční'Tlapka zaváhá. ~co když přepadnu?~ pomyslel si ale na záda mu vylezl a pak vyskočil do výšky a zachytil se za kraj. Dokázal se poté s pomocí vyškrábat ven a nahlédl na kocoura který se skrčil a pak vyskočil ven a vylezl jakoby nic. Pak se protáhl, rozloučil se a odběhl pryč.
Noční'Tlapka pomalu šel na území klanu, před ním šel Platanová'Tlapka a za ním kulhal Drozdík který furt nadával na bolest. Úplně na konci šel Běláček s Ostružinkou. "Řekneme pravdu?" Zeptá se Běláček. "Samozřejmě že ne" mňoukne Platanová'Tlapka. Řekneme že jsme lozili po stromech a Noční'Tlapka s Drozdíkem prostě spadli."
Pak už bylo až to tábora ticho a celý průvod se rozloučil a pak Ostružinka s Běláčkem šli do doupěte a zbytek šel k Medovi.
Haha tady to seknu, tady ti idioti si zase ublížili ale je to jen první dojem ;)
996 slov
ČTEŠ
Ve Spárech Osudu [Oc Backstory]
RandomMalé kotě se stane učedníkem a najde si kamarády kteří jsou původně z jiného klanu a má klidný život, pak se najednou dozví že bude mít sourozence a otec ho odkopne Jak si s tím Drozdík poradí? To se dozvíme Smrti postav Krev (Tak ne)