to co lamusy wracam z tym
mam nominacje od -ukusiaa1) Ulubiony kwiat?
- Szczerze? żaden. Jakoś nigdy mnie nie ciągnęło do roślin więc no nie ma2) Ulubione słodycze?
- Gorzka czekolada brzmi dobrze (ostatnio sie przekonalem, bo zawsze bylem team orzechowa) lubie tez Kit katy3) Ulubiony owoc?
- Gruszka bądź mirabelki4) Jaki masz styl?
- Niezbyt wiem, czy sie do jakiego zaliczam. Zwykle nosze jakas koszulke z zespolem typu Rammstein, Nirvana itp i jeansy oraz koszule flanylowa albo jakas bluze najzwyklejsza na to.
Mysle ze basic.5) nie jestem w hp wiec nie odpowiem
6) Ulubiona pora roku?
- Wiosna. Jest idealnie, i nie bierze mnie na przeziebienie ani zadne inne gowna.7) Wolisz byc w sercu wydarzen czy obserwowac?
- Zawsze swiadomie czy nie swiadomie jestem w sercu wydarzen, jestem jedna z osob, ktora zawsze musi przedstawic swoje zdanie i nie spocznie bez tego8) Zdarzylo Ci sie kiedys siedziec z latarka w ksiazce w nocy?
- nie9) Wolisz polska muzyka czy zagraniczna?
- Lubie rozne zespoly grajace w roznych jezykach, ale przewaznie slucham te polskojezyczne typu Kult,Lady pank, myslovitz czy paktofonika, albo niemieckojezyczne typu rammstein, lindemann, megaherz (jestem najwiekszy fan rammstein)10) Z jakim krajem sie utozsamiasz?
- a co ci mowi moja nazwa?11) Z jaka postacia fikcyjna lub historyczna sie utozsamiasz?
- z zadna, jestem na tyle oryginalny, ze nie musze sie z nikim utozsamiac12) Wolisz zyc na wsi czy w miescie?
- Zyje w malym miasteczku, ni to wies ni miasto, wiec sam nie wiem. Raz chce na wsi bo mniej ludzi i ladniejsze widoku, a raz w miescie bo blisko wszedzie, ale nawet pasuje mi to malomiasteczkowe zycie.13) Zafiksowales sie kiedys na jakiejs ksiazce/ serialu/ filmie?
- No jak widac na hetalii, ale tak to na resident evil, bojacku horsemanie (pisze to majac na sobie te slynne spodnie w jablka), a teraz mam faze na marvel14) Wrocilbys do przeszlosci nie wechikulem czasu, a stylem, kultura i tradycjami?
- Mysle, ze jest dobrze jak jest15) Nominuj min 5 osob.
-eskapizm-
mordobicie
2pPolska
mysle ze te osoby jestem w stanie pomeczyc
CZYTASZ
Zapytaj 2p Litwy (nie dostaje pytan,zlitujcie sie)
Short Storyinaczej przelewacie swoja nienawisc do mnie, a ja ja przelewam na was