Η ζωη μου παει απ το κακο στο χειροτερο. . . Γιατι? Πρωτον μετακομιζουμε σε αλλο νομο για παντα ετσι θα χασω τον κολλητη μου και τους συμμαθητες μου. Δευτερον η μητερα μου χωρισε με τον πατερα μου και τωρα τα εχει με εναν στρατηγο. Δηλαδη σε ποιον να τον πω και να με πιστεψει. Και ο λογος που μετακομιζουμε ειναι γιατι προσλαβανε τον στρατηγο σε μια περιοχη του Ρεθυμνου. Δηλαδη απο τη Θεσσαλονικη θα μετακομισουμε στο Ρεθυμνο για να παει ο στρατηγος στη βαση του. Αηδιες. Δε λεω καλο το Ρεθυμνο αλλα θα μου λειψουνε πολλα ατομα απο τη Θασσαλονικη. Ηρθε η μερα που επρεπε να ετοιμασω τη βαλιτσα μου με τα πραγματα μου. Εγω ομως δεν ηθελα βεβαια. Καποια στιγμη μου φωναζει η μαμα μου η Αριστεα:《Αμαλια ετοιμασε τα πραγματα σου γιατι θα χασουμε την πτηση μας》Ναι Αμαλια με λενε και ειμαι 16 χρονων. Εγω βεβαια ουτε που κουνηθηκα. Καποια στιγμη ανεβαινει πανω πολυ νευριασμενη και μου λεει:《Ετοιμασε τη βαλιτσα σου μη σε παρει και σε σηκωσει》εγω βεβαια με τετοιο πεισμα που ειχα της απανταω ενα πολυ ωραιο 《Οχι!》Με μαυρο δακρυ εφτιαξα τη βαλιτσα μου. Οταν πηγαμε στο αεροδρομιο τους ειπα ενα καρο επειχηρηματα για να μην ερθω μαζι τους:ειπα να κατσω με τη γιαγια, να με φιλοξενησει η κολλητη μου,ακομα και να με φιλοξενησει η θεια μου η Αργυρω ειπα. Αλλα . . . Οταν μπηκαμε στο αεροπλανο πηγα να το σκασω αν δεν εμπαινε η αεροσυνοδος μπροστα μου. Μετα απο αυτο με ειχαν συνεχως υπο επητηρηση. Ουτε τουαλετα που λεει ο λογος δε με αφηναν να παω. Οταν φτασαμε στο καινουργιο μας σπιτι επαθα σοκ. Ηταν τεραστιο. Απο μεσα ειχε 12 υπνοδωματια μια τεραστια εσωτερικη πισινα μια κουζινα 6 μπανια που το καθενα ειχε και απο ενα τζακουζι και πολλα αλλα. Το δωματιο μου ηταν υπεροχο! Ειχε ενα μπανιο με τζακουζι ενα τεραστιο γραφειο με καλλυντικα ενα τεραστιο κρεβατι και πολλα αλλα. Ηταν τελειο. Το απογευμα μου ανακοινωσαν οι γονεις μου οτι απο αυριο θα πηγαινα σε καινουργιο σχολειο κοντεψα να λιποθυμησω αλλα κρατηθηκα. Τους ειπα οτι θα παω στο καινουργιο σχολειο υπο εναν ορο: να μην τους ενδιαφερει τι κανω. Και εκεινοι συμφωνησαν. Το βραδυ εκανα Video chat με την κολλητη μου την Αναστασια και μου ειπε πως θα ερθει το Σαββατοκυριακο να μεινει. Εγω βεβαια πεταξα απ την χαρα μου!!! Μετα κλεισαμε γιατι η μητερα της την επιασε να μιλαει μεχρι τοσο αργα!!!