Ayaklarımı orta sehpama uzatmış boş boş televizyona bakıyordum. Telefonuma gelen mesajın sesini duyduğumda yerimden kalkıp ayaklarımı sürüyerek yemek masasına yöneldim. Telefonun şifresini girerek mesajı açtım.
''Rose Cafe'ye gelmelisin.''
Mesaja ve numaraya tekrar baktım. Numara yabancı birine aitti ve Rose Cafe diye bir yer bilmiyordum.
''Sizi tanımıyorum. Sanırsam yanlış numara''
Normal şartlarda mesaja cevap vermezdim ama karşımdaki kişinin beklemesini istemedim. Kendimden emin şekilde koltuğuma geri dönerken terar mesaj sesini duyduğumda oflayarak geri dönüp mesajı açtım.
''Hadi ama Emma şaka yapıyor olmalısın. 14.00'de orada ol!''
Karşımdaki kişinin dalga geçiyor olması gerekiyordu. Sadece adımı bilmesi ve numaramı bulması normaldi. Cevap dahi vermeden televizyon başına geri döndüm. Ortamın ne kadar dağınık olduğunu fark ettiğimde kalkıp sehpa üzerindeki bardakları alıp mutfağa yöneldim. Bulaşık makinesinin icadi en çok benim gibi dağınıkların işine yaramıştı.
Televizyon başına geri dönmek istemediğim için direk duşa yöneldim. Duşta aklımda olan tek şey yabancı numara ve Rose Cafe'ydi. Elbette gitmek istemiyordum ama içimdeki merak git diye baskı yapmaya devam ediyordu.
Duştan çıktığım anda düşünecek başka bir şey kalmamış ve anında hazırlanıp taksiyi çağırmıştım. Daha önce hiç gitmediğim kafenin ismini verdiğimde adam başka bir şey sormadan yola devam etti. Demek ki burada tek bir Rose Cafe vardı. Oturduğum semtten çok daha uzak olan bir yere gelmiştik ve hala ortalıkta kafe falan yoktu.
En sonunda Rose Cafe'nin önüne geldiğimizde hızlıca taksiden inip içeriye girdim. İçerisi çok kalabalık değildi. Ama kim için geldiğimi bilmediğim için bir süre çevreme bakındım. Sonra onunla göz göze geldim.
''Tanrım! Emma hiç değişmemişsin.''
*******************************************************************************
Merhaba arkadaşlar! Yeni bir hikaye ile karşınızdayım. Her zaman yorumlarınıza açığım biliyorsunuz. Bölümler sınavlarımdan sonra gelecek yani iki hafta sonra. Sizleri çok çok öpüyorum!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MESTUR ''SAKLI GEÇMİŞ''
General FictionSaklı bir geçmişin ortaya çıkış hikayesidir...