bolum 2😍

9 0 0
                                    

Ve kulağıma bir söz ilişti.. mikey, izana'nın intikamını almaktan bahsediyordu ama dediklerini anlayamıyordum. tek anladığım şey kisakiyi öldürme planı yaptığıydı, bunu take ile konuşmalı mıyım? mikey bunları dedikten sonra bir tütsü yaktı ve gitti benim ise gidecek gibi bir halim yoktu. saatlerce oturup izana ile konuştum biliyorum ki kendisi beni duyuyordu. saat kaçtı ya da gündüz müydü gece miydi bunlar umrumda değildi. tüm gün mezar başında kalıp izana ile konuşuyordum ve bu iki gün boyunca böyle devam etti. erişte almaya giderken chifuyu ile karşılaştım,kendisi de erişte alıp baji-san'ın mezarına gidecekmiş. chifuyu bir kaç saat sonra gitti ve benim de fazla kalmamamı söyledi ama onu dinlemeyeceğimi bildiğine eminim. bir saat sonra chifuyu beni almaya geldi. kalkmak istemiyordum ayakşarım hareket etmiyordu ve chifuyu bir şeyler söylüyordu kendimi tutamayıp hıçkırarak ağlamaya başladım. chifuyu acımı anlayabilecek tek kişiydi ve bana sarıldı ne kadar süre sarılarak ağladığımızı bilmiyorum. uyandığımda chifuyunun başımda beklediğini gördüm,dün gece ağlamaktan fenalaştığımı ve ateşimin çıktığını söyledi. daha çok ağlamak istiyordum ama artık ağlayamıyordum,içimden çığlık atıp her şeyi parçalamak geliyordu ve sanırım bu yüzümden de okunuyordu.

yazar durunun kitabi🤙🏻🤙🏻Where stories live. Discover now