Bölüm 1

22 2 27
                                    

Yeni bir gün yeni bir sabah ve yeni iş. Artık işten atılmaktan yorulmuştum. Ben napıyım erkeklere yürüdüysem bu bi işten atma sebebi olamaz ki kendi kararlarım saygı duymalılar. Ama nerde gel işte bunlara anlat. Şimdi yeni bir işe başvurdum ve alındım. Ha bu arada ben kendimi tanıtmadım. Ben Ferhat 25 yaşındayım ve mimarım. Yataktan kalkabilirsem işe gidecem ama bir türlü kalkamıyorum. Kalkamassam işe geç kalacam ilk günden geç kalmak istemem. O yüzden bir an önce kalkıp hazırlanmalıyım. İlk işim o zaman duşa girmek olacak. Üstümü çıkardım banyoya niye ayna koyduysam her duşa girdiğimde kendime bakıp övüyorum ve erkeklerin beni ne kadar beğeneceğini anlayabiliyorum. Baklavalarım efsane hele bacağımdaki kaslar ve ortasında duran şey efsane gözüküyor. Evde tek yaşamanın bir diğer faydası bu. Off geç kalıyorum bir an önce duşa gireyim hazırlanıp çıkayım. Duşumu yapıp çıktım ve şimdi takım elbisemi giyip dışarı çıkmak kaldı. Ha bu arada evi toplamayı hiç sevme o yüzden s#kt#r edin. Takıp elbisemi giyinip aynanın karşısına geçtim. Off cillop gibi olmuşum tüm erkekler artık bana bakar. Otobüs durağına geldim otobüsün gelmesini bekliyorumdu. 2 dk sonra otobüs gelip bindim. Bir yere oturdum, yanıma yaşlı bir amca oturdu. Onla iş yerine kadar güzel sohbet ettik. İlk defa bir amcayı bu kadar çok sevdim, keşke benimle birlikte olsa diye düşünmeden edemedim. Ve ineceğim durak geldi indim. İndiğim gibi iş yerinin adı karşımda kocaman yazıyordu. FKM şirketi diye ismi çok ilginçti. Neyse hadi içeri girelim. Kapıdan girince çok değişik bir havası vardı buranın dışardaki görüntüsünden ayrı. Ben şimdiden burayı sevmiştim. Hemen müdürün odasına gitmem gerekiyordu ama yerini bilmiyorumdu. Birine sorarak öğrendim son kattaymış. Asansör bozuk olduğu için merdiven kullanmak zorundaydım ama asansör çalışıyor olsa bile klostrofobim var. Sonunda çıkmayı başardım. Kapıyı tıktıklatıp içeriye girdim. Fakat içeride biri daha vardı ve çok dikkat çekiyordu. Ali bey " Merhaba hoşgeldin."dedi. Bende hoşbuldum Ali  Bey dedim. "Mimarlık için gelmiştin demi.""Evet."dedim. "Ha o zaman tam zamanında geldin bu benim oğlum Kerem o da senin gibi bir mimar.". Ben ise o sırada Kerem'i inceliyorumdu."Ha efendim.""Şey diyorum ya oğlumda bir mimar." "Ee o zaman iyi birlikte çok güzel çalışacaz." "Öyle umuyorum bende. Çünkü kendisi biraz insan seçici ve yönelimi farklı bu yüzden Kerem onlara yaklaştıkça onlar işten çıkıyorlardı inş sende öyle olmaz.". Ve işte buna çok sevinmiştim tam benlik birini bulmuştum." Ha sorun değil benimkide farklı iyi anlaşacağımızı sanıyorum." "O zaman iyi işe alındın. Hadi bakalım seni görelim bi." " Tabi efendim ne yapmamı istersiniz." "Kerem sana ne yapman gerekeni gösterir. Hadi bakalım ikinizde işinizin başına." "Tamam efendim." " Tamam baba görüşürüz."deyip. Kapıyı çekip çıktı ve onu takip etmeye başladım. Bir odaya geldik oda da iki masa var birde birer koltuk. Bir anda kapı kilitlenme sesi geldi ve arkamı döndüm Kerem kapıyı kilitliyordu. "Ne yapıyorsun sen." "Daha rahat olmamız için yapıyorum." "Daha rahat olmamız derken." "İşte senle ben." "Ama daha yeni tanıştık hemen mi güvenecen şimdi sen." "Evet çünkü ilk defa benle aynı düşünen biriyle çalışıyorum ve benim buna fazlasıyla ihtiyacım var."dedi ve işte bende ondan sonra kayışlar koptu çünkü benimde ihtiyacım vardı." Tamam o zaman  kitle gel seni bekliyorum ama sen patronun oğlusun Ali Bey beni kovmaz mı?" "Merak etme babam bir şey söylemem." " Tamam o zaman olur."dediğim de üstüne doğru gelmeye başladı. Bende onunkine doğru yol aldım ve dudaklarımız buluştu. Dillerimiz birbirine girecek şekilde derince öpüşüyorduk ve Kerem  aşağılara doğru inmeye başladı eliyle tam elini benimkinin üstüne koydu ve pantolon dışından okşamaya başladı. Çok keyif alıyorumdu bu durumdan ama biraz da onun keyif alması için bende onunkini okşamaya başladı ve o benden daha fazla zevk alıyordu. Zevkten dört köşe oldu elimi onunkinin içine soktum ve içinde okşamaya başladım böyle daha beter oluyordu. Bende koltuğa yatırdım ve üstüne çıktım. Elim içinde okşamaya devam ettim en sonunda çıkarıyorumdu. Ve yalayacaktım. Ama tam o sırada kapı çaldı.

*******
Aga sizin için yazdım bu hikayeyi 620 kelime oldu. İlk hikayem ve lgbtsevenlerdernegi ena0642 sizden yorum bekliyorum nasıl olmuş diye Ferhat ile Kerem ❤️
İns beğenirsiniz
5 oy ve 10 yorumdan ve ayriyeten ena0642lgbtsevenlerdernegi bu ikisi bölüm attıktan sonra gelecek devamı ...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 16, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Patronun Oğlu BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin