Shifting'i hayal gücü kötü olan insanlar beceremeyebilir.Fakat hayal gücünüz çok geliştiyse bunu yapamam diye düşünmeyin.Aslında hayal gücü kötü olanlarda başaramam diye düşünmesinler.Zor gibi gelebilir ama aslında en kolay evrendir.
Şimdi Shifting nedir ona bakalım.
Shifting,6 hissimizi kullanarak gittiğimiz bir evrendir.Bu evrene uyuyarak veya uyumaya çalışarak gidilir.Öncelikle aklınızın boş olması ve yatarken Shifting haricinde birşey düşünmemeniz gerek.Eğer başka birşey düşünürseniz onun yanına gidersiniz.Atıyorum,ben K-Pop evrenine gitmek istiyorum.Fakat Harry Potter düşünürsem oraya giderim.Yani tamamen istediğiniz evreni düşünün.İkinci kural ise olumla yapmak.Olumla nedir peki?
Olumlama,yattığınız zaman "Oraya gideceğim,başaracağım,Shifting bebek işi"felan diyerek olur.Yani kendinizi gidebileceğinize inandırın.Eğer inanarak yapamazsanız bu işi başarmanız çok zor olacaktır.
Üçüncü kural.Birsürü enerji toplayın.
Bu nasıl oluyor peki?Öncelikle shifting yapmadan önce su için fakat fazla abartmayın.Neden?Çünkü eğer lavabo ihtiyacınız olursa kalkmamanız gerek.Eğer kalkarsanız veya haraket ederseniz Shifting bozulabilir.Dördüncü kural.Kendinizi yorun.Bu nasıl olur?
Spor yaparak,koşarak,dans ederek kendinizi yorarsanız daha çabuk uykunuz gelir.Ve uyumak işe yarıyor.
Ayrıca yatarken hazır olana kadar sayın.Yani hazır olduğunuzu hissedene kadar.Peki,hazır olduğunuzu nasıl hissedeceksiniz?Shifting belirtileri:Havada uçuyor gibi hissederseniz,birisi size dokunuyor gibi hissederseniz,ordan sesler duyarsanız ve nefesiniz kesiliyor gibi hissederseniz oraya yaklaşmış olursunuz😚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SHİFTİNG NEDİR,NASIL YAPILIR?
RandomShifting ile ilgili çoğu şeyi yazdım. Not:Verdiğim fotoğrafları izinsiz almayınız.