Kapının dışında durdurmuştu Loki'yi annesi. Onu gonderip beraber odaya girmiştik.
Frigga ile beraber odaya ulaşmış, kıyafet seçimi yapıyorduk.
"Bu yeşil olan senin bedenine oldukça uygun ve yakıştı." "Teşekkürler efedim" diye mırıldandım bende. Naparsın karşında kraliçe ne diyeceğini bazen bilemiyorsun.
Üstünü bir paravan arkasinda giyindikten sonra kraliçe Frigga ile oturmuş çay içiyordunuz.
.
.Olanlar aklından geçip gitmiyordu. Sadece boşluktaydın.
.
."Bana gerçekleri anlatabilirsin biliyorsun Medusa. Seni sevdim kızım."
Anlat ve anlatmamak arasında ikilem yaşıyorsun. Lakin Odin'in ve diğerlerinin sakladığı sırların artık bir efsaneden öte olduğunun ogrenilmesi lazımdı. Medusa da anlatmaya karar verdi.
"Yıllar önce efendim. Yapılan bir tür anlaşmadır bu. Diğer bir evrende yaşanılan hayatın elementler ile olan reenkarnasyondur. Anlam verememek çok doğal. Mitolojik olarak geçmişte bizlerde farklı insanlarız, yani tam olarak atalarımız dediğimiz insanlar bizlerin yaratık olmadan ki halleri.
Uzun yıllar yılı önce yapılan bir anlaşmanın sonucu insanların atalarından bu güne kadar değişmesiydi. E pekala zaten bu olay Midgard evreninde normal bir olay. Ama takdir edersiniz ki, bizim diyarımızda böyle bir olay yok. Olmamasının sebebini ise Kral Odin size anlatmıştır efendim. Beni bu göreve gönderdiler, beni seçtiler. Bu görevi layıkıyla yapmak bana düşer."
Medusa'nın gözleri Kraliçe'ye bakmamak için odanın içinde fink atıyordu. Anlattıklarından sonra belki de yanına geldiği için kusacaktı, her şey olabilirdi. Sonuç ne olursa olsun Medusa laneti taşıyan bir Gorgon'du.
Derin bir sessizliğin ardından konuşası yerine gelmiş olan Kraliçe yeniden ağız büktü. Sonra yeniden kapattı ağzını. Tekrar denedi, konuşmak istedi. Belki teselli vermek belki de kovmaktı. Kelimeleri bulamiyordu Frigga. En nihayetinde kendine geldi.
"Bu lanet yıllardır süre gelen bir lanet kızım, anlıyorsundur çok şaşkınım. Odin böyle bir şeyi benimle paylaşmadı. Lakin ne olursa olsun en nihayetinde sen acı çekmiş bir kadınsın ve oğlumun da artık bana emanetsin, biliyorsun değil mi? Buraya gelmen bir tesadüf olamaz. Aranızda ne geçti bilmiyorum ama belli ki güvenmişsin de ona inanıp buraya gelmişsin. Zihin her şeydir evladım. Ben daha fazla burada kalmayayım. Sende kendine gelmeye çalış, zaten yanına gelenler olacaktır. Ama haberin olsun bu konuya bir dahakine derin bir ayrıntıya girmek istiyorum. Şimdilik görüşürüz."
Ayaklandı, odadan dışarı çıkarken son kez kıza baktı ve geri gitti. Acıyordu kıza, belki bilmiyordu ama hissediyordu Kraliçe Frigga.
İlk olarak herkese merhaba..
Uzun bir zaman oldu, biliyorum. Çok oldu hemde. Kayıplar yaşadım hiç iyi olmadığım bir süreçteydim.
Kurguyu belki okuyan yoktur bilemiyorum unutmuş bile olabilirsiniz ki size diyecek bir lafım yok. Kendi kendime bir şeyleri kaybettim. Olsun ama geri kazanacağımı düşünüyorum.
Ben bu süreçte artık daha da aktif olacağım. Bunun sözünü vereyim. Aynı şekilde diğer kurgularıma da vakit ayıracağım.
Haberiniz olsun yani.
Sizleri seviyorum, iyi günler diliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Medusa Laneti
Fanfictionİki kızıl, iki benzer yüz tipi, iki aynı davranışlar... Sanki ikiz gibi.