♤bevezetés♤

1 0 0
                                    

Sziasztok
A mai nap számomra kész katasztrófa a barátom vagyis már az ex barátom Adam megcsalt egy lánnyal akivel régen nagyon jóba voltam ,Alexával mindent együtt csináltunk ,de egy gyerekes veszekedés miatt vége lett a barátságnak.

Adam tegnap jelentettebe a nagy hírt miszerint szakítanunk kell mert, hogy Alexával egy ideje kavarnak és összejöttek.

Bennem széttört minden, végig zokogtam az egész estét.

Néha a szomorúságom át ment haragba/bosszúvágyba...

Valahogy úgy érzem mindig én maradok úgymond "alul" ,ezen változtatni szeretnék.

Adam csak figyelj mert meg keserítem az életedet ahogy neked is Alexa!

______________________________________
Már 2hónap eltelt a szakítás óta ,de kicsit beszélek a volt kapcsolatomról, hogy legyen fogalmatok az előzményekről.

Amikor 9.es voltam akkor Adam nagyon sokat foglalkozott velem mint "csak barát".
Utánna egyre több lett ennél, csakhogy Adam 17volt akkor.
Eléggé könnyen ki tudta használni a hiszékeny kis 15éves Jasmint.
16éves vagyok, de sokkal érettebbnek érzem magamat mint 15évesen.

Adam elvitt a családjának bemutatni ami nagy dologvolt nekem mert senkit sem vitt még el a családjához.

Van egy nála 3évvel idősebb bátyja aki a történetemben fontos szereplő lesz.
A családja jól fogadott aminek nagyon örültem.

Adam nagyonsok mindent elárult nekem magáról ,de én neki többet...

Tudja mi van az erős külsőm mögött ami nem is lenne baj ha ezt nem használná ki.

Sokat feszítette a húrt köztem és Alexa között ami engem nagyon megviselt, igazából ezért ért véget a barátsagunk.

Visszatérve Adam báttyjára.
Hugonak hívják és most 22éves.
És most ő lesz a célpontom aki segít nekem elérni amit akarok.

Édes bosszúWhere stories live. Discover now