Pelin;Çağan Mert niye ağlıyor?!
Çağan;...
Çağan'dan
Annem benden cevap alamayınca hızla odaya girdi. Arkasından ben de girmek istedim fakat izin vermedi. O an çok sinirlenmiştim. Bu yüzden çantamı alıp hızla evden çıktım.Leya'dan
Yeni odamda daha fazla vakit geçirmel isterdim fakat okula gitmem lazımdı. Annem ile birlikte hazırlandık. Babam bizi okula bıraktı ve sonrada gitti. Asya'nın sınıfının nerde olduğunu merak etmiştim ki karşıma Asya çıktı. Hemen duvarın arkasına saklandım. Ona süpriz yapıcaktımAsya;(Kendi kendine konuşarak)
Offf okul çok sıkıcı!!! Sabahın köründe geliyoruz zaten!!! Hava zaten soğuk!!! Şuan sadece sıcacık yatağımda olmak istiyorum!!!Leya'dan
Asya böyle konuşurken arkadan gözlerini kapattım.Asya;Leya senin burada ne işin var?
Leya;Yoksa sevinmedin mi?
Asya;Sevinmez olur muyum. Çok sevindim.
Leya;Ben hemen tuvalete gidip geliyorum.
Asya;Tamam ben de sınıfıma gidiyorum. Teneffüste görüşürüz.
Leya;Tamam görüşürüz.
Leya'dan
Tuvaletten çıkmıştım müdürün odasına girdim ve sınıfımı öğrendim.
Sonra da dolabımın anahtarını alıp dolabın içinden kitaplarımı aldım. Tam sınıfa gidiyordum ki biriyle çarpıştım.Leya;Özür dilerim.
X;Sorun değil. Sana bir şey olmadı ya.
Leya;Yok olmadı teşekkür ederim.
Bu arada adın ne?X;Adım Çağan. Seninki ne?
Leya;Ben de Leya. Tanıştığıma memnun oldum.
Çağan;Ben de. Görüşürüz.
Leya; Görüşürüz.
Leya'dan
Çok değişik bir andı. Neyse sonra sınıfa çıktım kapıyı tıklattım gir sesini duyunca içeri girdim.Rüya hoca; Girebilirsin.
Leya'dan
Sınıfa girdiğimde karşımda Tuana ve adı Çağan'dı heralde onu karşımda gördüm.Rüya hoca;Kendini tanıt bakalım.
Leya; Merhaba ben Leya.Buraya İstanbul'dan geldim. Sınıfımı seveceğimi düşünüyorum.
Rüya hoca;Tamam canım Çağan'ın yanına oturabilirsin.
Leya'dan
Çağan'ın yanına oturmuştum. Fakat biraz üzgün duruyordu. Nedenini sorcaktım fakat cesaret edemedim. İlk günden yakınlık biraz değişik olurdu. Dersler bitmişti ve öğle arasına girmiştik. Hemen Asya'nın yanına geldim. Fakat yanında birkaç kız daha vardı.Leya;Merhaba.
Kızlar;Merhaba?
Asya; Sizi tanıştırmaya unuttum.
Kızlar bu kuzenim Leya. Leya bu Ülkü,bu da Ece.Leya;Tanıştığıma memnun oldum.
Ülkü, Ece;Bizde.
Asya;Leya bizim 1 ay sonra okçuluk turnuvamız var bu yüzden şimdi hazırlanmamız lazım
Leya;Ben de sizi izlemeye gelebilir miyim?
Kızlar;Tabi ki de.
Leya'dan
Kızlarla birlikte aşağıya inmiştim. Hepsi oklarını alıp ok atmaya başlamışlardı.Skor Tablosu
Asya:9
Ülkü:8
Ece:8Leya'dan
Hepsi çok iyi puanlar almıştı. Sonra bana bakarak aralarında birşeyler konuşuyorlardı.Ve yanıma geldiler.Ülkü;Şimdi Leya bebeğim. Diyoruz ki sen de bir atış yapsan da ne kadar iyi olup olmadığını bir görsek hı ne dersin?
Leya;Olur ama ben sadece bir kere elime ok aldım o da babamın zoruyla.
Asya; Olsun sen bir al bi dene.
Leya;Tamam deneyeceğim.
Leya'dan
Ayağa kalktım oklara doğru gittim. Elime bir yay bir de ok aldım ama çok korkuyordum çünkü ya ok hedefe isabet etmesse , ya çok kötü atarsam. Böyle düşünürken Asya'nın sesiyle irkildim.Asya; Hazır!
Çek!
Bırak!
Leya'dan
Asya bırak diyince oku bıraktım. Okum tam 10'a isabet etmişti.
Çok mutluydum şuan.Ece;Çok iyi attın. Senden böyle bir performans beklemezdim.
Leya'dan
Kızlar beni överlerken içeri birileri girdi.Sizce kim girdi?
Birdahaki bölümlerde düz yazı tonu kullanmayı düşünüyorum.
Ne dersiniz?
Fikirlerinizi bekliyorum arkadaşlar?♥️♥️♥️
Oy vermeyi unutmayın.🥰🥰🥰
Sağlıcakla kalın hoşçakalın.💗💗💗