Pohled Ellie:

Když koncert skončil, tak jsme se rozhodli že pojedeme na hotel. Když jsme přijeli na hotel mohlo být kolem půlnoci, takže jsme se prostřídali s Deny v koupelně, první šla Deny a já šla hned po ní. Když jsem vycházela podívala jsem se na Denču stylem CO TO SAKRA DĚLÁŠ. Ona neschopna slova mi podala mobil a já si to přečetla. Hned jsem začala pištět.

" Ty máš ale štěstí! odepiš mu třeba si s tebou bude psát!" řekla jsem ji a podala ji mobil zpět. Ona mě tedy poslechla a začala si s Harrym psát. Já ji celou dobu koukala přes rameno a napovídala co má psát.

když teda napsala Harrymu dobrou noc, rozhodli jsme se že už tedy taky půjdeme spát, protože ráno zase odlítáme domů.

Pohled Deny:

Když jsem Harrymu napsala dobrou noc, rozhodli jsme se jít spát. Ráno jsme měli budíček na 7 ráno, abychom se stihli nasnídat a upravit a abychom stihli letadlo, které nám letělo v 10:00. Na snídani jsme si došli tady na hotelu a šli se obléct a sbalit si kufry, protože po tom koncertu už se nám nechtělo.

Když jsme měli všechno hotovo, donesli jsme na recepci kartu a zavolali si taxíka. Taxík přijel po necelých 10 minutách a my vyrazili směr letiště. Na letiště jsme přijeli okolo 9:30 takže jsme měli ještě půl hodinku k dobru než poletíme.

Šli jsme se teda odbavit a šli směrem obchody. Když už byl čas odletu, rozhodli jsme se jít do letadla a najít si svá místa. Když jsme je našli, usadili jsme se a začali horlivě rozebírat včerejší koncert. Zbývalo posledních 5 minut do přistání, a my se nemohli dočkat až budeme zase doma. Ne že by se nám v Americe nelíbilo, to ne je to přeci AMERIKA, ale domov je domov.

Po přistání jsme si vzali kufry a já se rozloučila s Ellie, a mířila si to na vlak zpátky domů.

Když jsem dojela domů, máma byla v pracovně a já si dala kufr do pokoje, a pak šla za mámou ji říct že jsem doma. Máma se mě jen zeptala kde jsem ty 3 dny byla, tak jsem ji řekla že u kamarádky. Ona to nakonec nijak nerozebírala a vrátila se opět k práci na počítači.

Český Harold // FF- Harry StylesWhere stories live. Discover now