pov Carolijn
y/n is helemaal in paniek net als matthy y/n's vader is beneden en hij vraagt om mij ik wil heen maar dat vind matthy niet goed matt er zijn meerdere mensen beneden oke jij blijft bij y/n en ik ga heen en geen gemaar "oke dan " ik geef matthy nog een kus en geef y/n een kus op haar voorhoofd en loop naar beneden als ik beneden ben zie ik de man op een stoel zitten en de rest op de bank ik loop de woonkamer binnen en stel me voor oke jij bent dus Carolijn de persoon die mijn dochter heeft geadopteerd ? " ja ik wil haar terug en wel nu" nee krijgt u niet " jawel "nee y/n is hier veilig en bij u niet en ik wil dat je nu mijn terrein verlaat en als ik het nog een keer moet zeggen bel ik de politie ik wijs naar de deur hij geeft me twee slagen in mijn buik ik roep hart auw ! en dan verlaat hij het huis . char waar is de laptop ? " daar op tafel" ik pak de laptop en ga op de bank zitten ik zoek op hoe duur het is om een achternaam aan te passen het is duur maar dat is het wel waard charlotte vraagt welke achternaam ik haar dan ga geven ' weet ik nog niet ik heb voor morgen nu een afspraak bij de gemeente . jongens ik ga weer naar matthy en y/n oke ? " ja is goed "
pov Matthy
ik hoor Carolijn en de man schreeuwen dan is het even stil en dan hoor ik Carolijn hand auw roepen en nog geen tien seconde later klapt de voordeur dicht "M-matthy h-heeft mama p-pijn ? " weet ik niet lieverd en ongeveer twintig minuten later word de kamer deur open gedaan en Carolijn komt binnen y/n springt van bed en geeft car een knuffel " mama waarom riep je auw ? " omdat hij mij een paar keer in m'n buik heeft geslagen gaat het dan nu wel weer dan lieverd ? " ja hoor en y/n ik heb even gekeken hoe duur het is om een andere achternaam te veranderen en we gaan morgen naar de gemeente voor een nieuwe achternaam " krijg ik jou achternaam ? " nou eigenlijk wou ik matthy vragen of we zijn achternaam konden doen ? " Carolijn kijkt mij aan en ik kijk haar met grote ogen aan w-wil je dat echt ? " tuurlijk schat maar wil jij dat ook ? " j-ja natuurlijk dat lijkt me echt wow en jij y/n vind jij het goed ? y/n knikt hevig ja hahah oke dan is het goed " m-matthy ? " ja ? " zouden de jongens en jij het goed vinden dat als ik jullie goed vertrouw enzo dat ik jullie dan p-papa noem ? " de jongens en ik antwoorden tegelijk met dat vinden wij goed y/n draait van schrik om en ziet de jongens staan samen met de meiden " hoelang staan jullie daar al ? " net een paar minuten voor je vraag " oke "
pov y/n
mama ik moet morgen als we bij de gemeente weg komen werken dus gaan jullie allemaal mee ik heb namelijk heel leuk werk maar ik hou nog wel even geheim wat voor werk " uhm ja is goed " ik loop naar mama lieke en geef haar een knuffel ze schrikt maar knuffelt me ook snel weer terug ik laat weer los en ga op bed zitten zullen we zo gaan eten ? ja is goed mama wat gaan we eten ? " ik dacht aan patat " jaaa lekker tijdens het eten begint mama juultje te praten " y/n ? " ja ? " uhm de jongens komen hier wonen " uhm oke . wacht neee dan kan ik niet meer bij mama liggen wand daar ligt matthy al " tuurlijk kun je wel gewoon bij mij slapen lieverd mijn bed is groot genoeg weet je nog dat we er de eerste nacht met z'n vijven in hebben geslapen " ja oke nee dan is het goed . het is ondertussen al laat in de avond mama ik ga naar bed doei mama's doei slaaplekker en slaaplekker jongens doei ik moet morgen vroeg opstaan wand eerst gaan we naar de gemeente en dan moet ik werken mijn werk is dat ik in de streemers zit samen met me beste vrienden guus suzane en freek ik doe mijn avondroutine en ga in mama's bed liggen en nog geen tien minuten later lig ik in dromeland
pov Carolijn
wedden die ligt in mijn bed te slapen alle meiden zijn het met mij een niet veel later gaan matthy en ik ook op bed en ja hoor ze ligt zoals gedacht in mijn bed matthy en ik gaan naast haar liggen en vallen ook in slaap
JE LEEST
y/n en de bankzitters
Fantasyy/n is 16 jaar en is geadopteerd door de vriendinnen van de bankzitters maar y/n is mishandeld en verkracht door haar vader en broers ze is bang voor jongens en mannen geworden gaat ze er over heen komen en hoe gaat ze reageren op Milo Raoul Koen Ro...