Ananı

173 20 11
                                    

Bangchan

"PEPPEE PEPPEE COK UZULUYOR"

"PEPPEE PEPEEE COK UZULUYOOOR"

"YETER SUS ARTIK CHANGBIN SUS YAN YATIRIP DUZ SIKCEM HE "

Changbin pawyona gitmediğimiz icin bir seyler saçmalarken beynim kulaklarımdan akıyordu.

"ayıp oluyo kardesim"

"Hyung.."

"ayıp bana oluyo gardasım"

"HYUNG! "

"NE BAGRIYON AMK. NOLDU SINCAP? "

"tuvaletim geldi"

Minho gülmemek icin kendini zor tutarken cantasından bir sise cıkardı.

"buyur"

"bu ne minho"

"e tuvaletim var dedin"

"minho.. Dayak mı, sopa mı?"

"of susun su ileride bi benzinlik varmıs ama biraz uzakta. Jisung arabanın agzına sıcmadan gitsek iyi olacak"

Changbin'in dediklerinden sonra ilk defa bu ortamda mantıklı bir cümle duymuş oldum.

"Hyung biraz hızlı gider misin uzerinize sıcmadan once"

"jisung strese sokma adamı"

"hadi Hyung bas gaza. Bas da görsün."

Yolda tek araba bizim olmasına rağmen minho'nun dediklerine kanıp gaza geldikten sonra gaza basıp direksiyona asılmıştım.

~~~~~

"SENI COPE ATACAGIM POSETE YAZIK"

"BİR SIGARA YAKACAGIM ATESE YAZIK"

Serdar Ortaç-poşet esliginde yola devam ederken sehrin yakınlarına gelmiştik ve ortam biraz kalabalıklaşmıştı.

"Hyung yavasla ileride ışıklar var"

"LAN AMK FRENLER TUTMUYO ANANI ANANI ANANI"

"DEDOS ALLAH BELANI VERSİN HAKKIMI HELAL ETMİYORUM BAZI HAKLAR HELAL EDİLMEZ MEZARIMA 'YAKISIKLI MINHO ICIN RUHUNA EL FATİHA' YAZDIRMAZSANIZ YILDIRIM OLUP HEPINIZE CARPARIM"

"MINHO KES SESIN-"

Cümlemi tamamlayamadan araba bir anda durmuştu.

"Hyung sanırım bir şeye çarptık.."

Nolur dusundugum sey olmasın..

"inin arabadan neye çarptığımıza bakalım"

Ya da kime çarptığımıza..

~~~

Ananı..

"SEUNGMIN!!"

Lütfen ölmemiş olsun lütfen lütfen..

"Seungmin nolur ac gözlerini"

Sarışın çilli bir çocuk adının seungmin olduğunu düsündügüm cocugun kanlı bedenine ve yuzune bakarak yalvarıyordu.

"NE DURUYORSUNUZ ORDA YARDIM EDIN DE HASTANEYE GOTURELIM SIZIN YUZUNUZDEN OLDU HER SEY "

Uzun saçlı yüzü model gibi olan cocuk anlık soktan cıkıp konusmustu.

Haklıydı bizim yuzumuzden olmustu.

Cocugu sırtıma sarıp arabaya kostum ve hemen arka koltuklara yatırdım.

Changbin önde, arkada jisung minho'nun kucağında cocugun ayaklarını kendi dizlerinin üstüne koyup desteklemişti.

"Hyung.. Sanırım altıma isedim.."
____________

Ah be jisung'um tek istegin tuvalete gitmekti..

bas gaza askim bas gaza / ChanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin