gmour'

25 8 16
                                    


"gmour da ne?" diye sordu.

...


Ben yanımdakini görmeyi bilememiştim, öğrenememiştim. Bu benim suçum muydu? yoksa karşımda duran şahsiyetin mi?

şu an için bu önemli değil... aradan 4 yıl geçti nihayetinde, öyle değil mi artık üzerine düşünülmemesi gereken bir durum.

gözlerinizin çok sağlıklı olduğunu düşünün fakat bir ucunuzdakini göremeyecek, fark edemeyecek kadar körsünüz de. ne kadar gülünç değil mi, siz aşkı bulduğunuzu zannederken, bu da ne şimdi birdenbire, ha?!  Aydınlanmamdan sonra hep ona gittim, her yoldan ona gittim, her türlü durumu bahane edip onunla vakit geçirdim. bu süreçte asıl aşkın o olduğunu fark ettim. Belki de aşk; onu ararken birlikte olduğunuz kişi ile aranızdaki bağdır sadece ha?

Fakat sana gelen her yol kötüydü, sana her gelişimde yaralandım, sana her gelişimde ruhumun birer parçalarını kaybettim. sana gelmek ölüm gibiydi.. ve sana ulaştığımda ben ölmüştüm sevgilim. 

bunu seninle birlikte deneyimlemek çok güzeldi. bir kere daha doğduğum zaman kesinlikle yeniden yaşamak isterdim. şu halime baksana bir! ne kadar komik durumdayım.. ama sen olmadıkca hiç bir şeyin anlamı yok.. eger olurda seni tanımasaydım, şu dakika yine asik olurdum.

Gmour..ölümdü , ölüm sana giden yoldu. sana gelirsem eğer ölecektim.. bunu göze alarak geldim ben sana, sen ise her şeyden habersiz beni bekliyordun karşı yolun kaldırımında.

gmour' ölüme giden yolWhere stories live. Discover now