^ wstęp 1 { Emily Evans} ^

8 0 0
                                    

° chcę tylko powiedzieć że ta historia nie jest oparta na faktach i nie wiem czy takie osoby żyją naprawdę, wszystko jest wymyślone °

Emily Evans jest to siedemnastoletnia dziewczyna o długich falowanych jasno brązowych włosach, ma brudno zielone oczy i lekkie piegi. Emily chodzi do trzeciej liceum, lubi w wolnym czasie słuchać muzyki lub czytać książki.

Emily kiedyś była jedną z najpopularniejszych dziewczyn w szkole ale po czasie się to zmieniło. Emily przyjaźniła się z Michale'm ( poprostu Mike) od pierwszej klasy szkoły podstawowej do 1 liceum. Mike poszedł do tego samego liceum bo interesował się tym samym co ona. W liceum Emily spotkała tam pewna dziewczynę o imieniu Kate, odrazu się zaprzyjaźniły. Kate imponowała Emily, była inna niż ona, była odważna i nie bała się wyrazić swojego zdania. Drogi Emily i Mike' a się rozeszły, skończyli swoją przyjaźń bez słowa. Emily stała się popularna tak samo jak Kate, nie była taka odważna jak ona ale nikt nie zwracał na to uwagi. Cicha i spokojna Emily stała się nie miłą i chamską w stosunku do innych panną. Wyzywała biedniejszych i brzydszych, kapletnie zapomniała o Mike' u, był wtedy jak cicha mysz która się chowa po kontach. W drugim semestrze 2 klasy liceum, dostała zadanie od swoich " przyjaciółek " żeby oblała woda pewna dziewczynę na wózku z młodszej klasy. Dla Emily to nie było trudne zadanie bo codziennie komuś dokuczała. Gdy zauważyła tą dziewczynę to coś się w niej zmieniło. Ta dziewczyna to była dawna koleżanka Mike ' a i jej. Nagle do Emily wróciły wszystkie wspomnienia, i czuła dziwne uczucie które mówiło jej nie. Emily nie zrobiła tego zadania przez co dziewczyny zaczęły ja trochę odrzucać. Jak było zakończenie roku szkolnego to podeszła do niej Kate i powiedziała że kończy ta przyjaźń, z dnia na dzień Emily już nie miała przyjaciółki. Mike pod koniec roku kiedy Emily była mniej popularna to on się stawał bardziej, rolę teraz się odwróciły, kiedy Emily przejrzała na oczy że już nie ma przyjaciela od 1 klasy to już było za późno, Mike stał się taki jak Emily wcześniej. Emily zamknęła się w sobie, zaczęła pisać wiersze i scenariusze.

•To tylko moje imię •{Emily & Michale}Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz