L/N Y/N annesi ile birlikte yaşayan bir kızdı. Sessiz, düşünceli, çekingen biriydi. Resim çizmeyi, müzik dinlemeyi, kedileri ve özellikle de voleybol oynamayı severdi.Okulunun ilk günüydü bu yüzden geç kalmamak için elinden gelen herşeyi yaptın. Ağzına bir tane kızarmış ekmek aldın ve ayakkabılarını giyip çıktın. Ağzında ekmekle koşuştururken fark etmeden birine çarptın ve düştün. Kafanı kaldırdığında genç, uzun boylu, yakışıklı bir çocuğun yanına gelip iyi olup olmadığını sorduğunu fark ettin. Ağzın dolu olduğu için sesin tam çıkamıyordu.
Y/N: Ozr dolerm ( Özür dilerim. )
Çocuk bunun üzerine anlamamış bir bakış attı. Sende ağzındakini yutup tekrardan özür diledin. Çocuk önemli değil diyip koşusunu yapmaya devam etti. Tam okulun kapısının önündeyken bütün kızlar sana doğru koşturmaya başladı. Dengeni kaybedip yine düştün. Arkana baktığında o çocuk vardı. O anda arkasından bir çocuk yakasından tuttu ve sürüklemeye başladı. O sırada kalkıp yürümeye devam edecektin ki dizinin kanadığını fark ettin. Ne kadar uğraşsanda ilk dersi kaçırmış olurdun herhalde. Ayağa kalktın ve yürümeye başlarken arkandan biri sana seslendi.
...: Oi, iyi misin?
Kim olduğunu görmek için baktığında çocuk sana doğru yaklaşmıştı.
...: İyi misin, revire gitmene yardımcı olurum istersen.
Y/N: İyi olur. Teşekkür ederim...
Koridorda yürürken herkes derslere girmişti bile. Bunun ona sıkıntı olacağından korkup konuşmaya karar verdin.
Y/N: Şey acaba.. derse geç kalmayacak mısın?
...: Merak etme. Sorun olmayacaktır.
Sadece hafifçe kafanı sallayabildin.
...: Adın nedir?
Y/N: L/N Y/N.
Tooru: Pekala Y/N-san... Bende Oikawa Tooru.
Yüzünde sıcak bir gülümseme ile sana baktı. Sende ona karşılık verdin. Seni revire bıraktıktan sonra gitti. Sende revirde işin bittikten sonra sınıfa döndün. Öğle arası olmuştu. Kantinden yemek yerine kendi yemeğini getirmiştin. Ama yanına ekmeğini almayı unutmuştun. Gidip kantinden iki tane ekmek aldın ve sınıfa doğru giderken spor salonunun kapısında oturan Tooru'yu gördün. Aç ve yorgun gözüküyordu. Cidden sabah kahvaltısı bile etmemiş mıydı? Yanına gitmek istiyordun ama biraz çekiniyordun. Sonuçta daha sabah tanışmıştınız. Zorda olsa yanına gittin ve önünde durarak ekmeğin bir tanesini ona uzattın. Sessiz bir şekilde...
Y/N: Aç ve yorgun gözüküyorsun...
Tooru her zaman ki sıcak gülümsemesi ile ekmeği aldı.
Tooru: Teşekkür ederim Y/N-san.
Y/N: Rica ederim...
Tooru: Neden yanıma oturmuyorsun?
Y/N: Sorun olmaz mı?
Tooru hafif bir kahkaha atmıştı.
Tooru: Sabah ikinci kere düşmen o kızlar yüzündendi değil mi?
Y/N: Evet.
Tooru: Yanıma oturabilirsin. Bu saatte gelemezler.
Tooru'nun yanına oturdun ve ikinizde ekmekleri yemeye başladınız.
Tooru: Hey Y/N-san.
Y/N: Efendim?
Tooru: Voleybol oynar mısın?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gün Işığı
Random"Sen benim gün ışığımsın Tooru..." Aoba Johsai Lisesinde okumaya başlayan L/N Y/N ünlü bir voleybolcu olan Tooru'ya aşık olur.