JUNGKOOK @ jjk
D-5────────────
♥️9M💬7M🔁6,8MJUNGKOOKKIE
ANNYIRA SZERETLEKUSER002
alig várom hogy kijöjjön az album🥰🥰NAMJOON
jól nézel ki kook🤘
|
JUNGKOOK
mint mindig hyung😎☪︎ ° .﹢ ˖ ✦ ¸ . ﹢ °☄︎. *. ⋆
NEM JUNGKOOK @ notjk
taehyung küldött nekem egy festményt a holdról sírok────────────
♥️20💬2🔁1☪︎ ° .﹢ ˖ ✦ ¸ . ﹢ °☄︎. *. ⋆
TAEHYUNG @ moonloverboy
🥰🥰🥰────────────
♥️8K💬7K🔁5K☪︎ ° .﹢ ˖ ✦ ¸ . ﹢ °☄︎. *. ⋆
NEM JUNGKOOK @ notjk
megadom neki a számomat és fel fogom hívni telefonon KÍVÁNJATOK SOK SIKERT🥰🥰
────────────
♥️9💬2🔁1☪︎ ° .﹢ ˖ ✦ ¸ . ﹢ °☄︎. *. ⋆
JUNGKOOK
TAE
TAE
TAE
TAEEEEEEEE
TAEHYUNG
HYUNG
HYUNG
BABYYYTAEHYUNG
szia?JUNGKOOK
SZIA
szóval arra gondoltam hogy mivel már egy ideje ismerjük egymást meg minden
szóval igen a lényeg az szeretnék veled úgy beszélni hogy hallom a hangodatTAEHYUNG
persze benne vagyok
itt a számom xxx-xx-xxJUNGKOOK
okéééé
csak nekem van dejavu-m?😳TAEHYUNG
MEGTENNÉD HOGY NEM HOZOD SZÓBA AZT AZ ESETET
NEM IS AZ IGAZI SZÁMOMAT ADTAM MEGJUNGKOOK
jólvan🙄
hívlak☪︎ ° .﹢ ˖ ✦ ¸ . ﹢ °☄︎. *. ⋆
– Hyung? – a fiatalabb szinte suttogta a telefonba. Annyira félt attól, hogy mit fog róla gondolni Taehyung, hogy még levegőt is elfelejtett venni. Lehet, hogy twitteren szórakozott még a barátságuk elején azzal, hogy a daddy– je lesz és hasonlók, de azóta elég sok idő eltelt és meglepően szoros kapcsolat lett közöttük. Nem akart rossz első benyomást tenni.
– Kook! Jó hallani a hangodat! – köszön vidáman Taehyung. Jungkook legszívesebben elsírná magát, annyira dögös az idősebb hangja, de nem ez volt a legmegfelelőbb pillanat bőgni, szóval vissza kellett fognia magát.
– A tiédet is Tae. Pont így képzeltem el a hangodat.
Jungkook leütötte volna magát amiért ezt mondta, de már késő volt visszaszívni. Legközelebb igazán gondolkozhatna beszéd előtt! ( bár szerintem mind tudjuk, hogy nem szokása ilyesfajta tevékenységet folytatni)
– Óh, szóval az én hangomon fantáziáltál? – kérdezi kacéran Taehyung. Valószínűleg, ha látta volna a fülig elpirult Jungkookot a telefon másik végén, nem bírta volna visszafogni magát és olyan dolgokat mondott volna ki, amiket jobb nem tudni.
– Tudod, hogy nem így értettem Tae! – nyavajog Kook, majd végigdől a franciaágyán.
– Egyébként, nagyon tetszik a festmény amit küldtél. Kitettem a szobámba. – vallotta be Kook pirultan.
– Örülük neki Kookie. Örülök neki. – mondta szelíden Tae.
Ezután pedig megkezdődött a véget nem érő beszélgetés és a két fiú, csak akkor köszönt el egymástól, amikor Taehyung meglátta az ablakából a Hold szépen világító alakját. Mondanom sem kell, hogy mindketten vigyorogva aludtak el.
YOU ARE READING
csillagok hullása. [ 𝐭𝐚𝐞𝐤𝐨𝐨𝐤 ]
Random𝗯𝘁𝘀 - 𝙩𝙖𝙚𝙠𝙤𝙤𝙠; 𝘬𝘵𝘩 × 𝘫𝘫𝘬 ✔︎ ⊹ ꍈ˚. ⸰ ⁕𓈒࣪ ─ 𝐣𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤 szóló énekesként tevékenykedik és imád rossz döntéseket hozni. 𝐭𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠 egy vidám youtuber, ennek köszönhetően pedig egy videó ötlete miatt ráír a híres jungkookra...