2-) Fotoğraflar ?

7 2 0
                                    

Merdivenlerden yavaşça inmeye başladım. Sağ tarafımda duvar vardı ve üzeride bilmediğim birinin fotoğraflarıyla doluydu. Diğerleri ise  dokundukça siyahlaşıyor ve fotoğraflar kayboluyordu göremeden. Tanımadığım çocuğun fotoğrafına dokundum ama o fotoğraf gitmemişti. Şaşırmıştım.

Yavaş yavaş aşağı inmeye devam ettim. Son adımımda solumdan bir parlaklık belirince ışıktan dolayı elimi yüzüme koydum. Ellerimi çektim ve ona baktım. Yuvarlak siyah çerçeveli bir gözlük takmıştı.

Parmaklarında yüzüklerle fotograf makinası tutuyordu. Buradaki fotoğrafları da onun çektiğini düşünmeye başlamıştım.

Gözlüğünü oynatıp selam verdi bana. Ardından gözlüğünü çıkarıp beyaz ışıklı masanın üzerine koydu. Çektiği fotoğraf çıkar çıkmaz anında siyaha bürünmüştü.

Beni yanına çağırınca tereddüt ederek masanın karşısına gittiğimde o da masanın üzerindeki siyah ve kalp şeklindeki tek katlı pastayı alıp karşıma geçti ve pastayı bana uzattı. Üzerinde bilmediğim bir çocuğun fotoğrafı vardı. Bunlar da kimdi böyle diye düşünmeden edemiyordum.

Pastaya bakıp tekrar başımı kaldırıp ona baktığımda pastayı bir kenara koyup masanın üzerinden bir fotoğraf  aldı ve bana uzattı.

Elime alıcağım sırada ben daha elimi uzatmadan yere bırakmıştı. Ona baktım ve eğilip fotoğrafı aldım.

Kafamı kaldırdığımda kendimi başka bir odada buldum korkuyla etrafa baktım. Koltukta uzanan biri vardı. Sağ eli karnının üzerindeydi ve sol elide koltuktan sarkmıştı. Yüzünde ise gazete vardı.

Gazetenin üzerinde az önce gördüğüm siyah çerceveli gözlüklü adamı gördüğümde gazeteyi elime alacağım sırada siyah saçlı kafasında şapka olan çocuk bi anda doğrulunca korktuğum için yere düşmüştüm. Ensem cam sehpaya çarpmıştı ve acıyla ensemei tutup inlemiştim.

- Sen...

Dedim tanıdığın yüz ile. Bu çocuk merdivenlerin duvarındaki fotoğraflardaki çocuktu. Ayağa kalkıp hırsla bana doğru geldi. Elini sehpaya koydu ve yüzünü bana yaklaştırıp nefesini yüzüme verdi ve kaşını havaya kaldırıp.

+ Ben uyuyordum...

Deyip gazeteyi eline alıdı ve tekrar yüzüne koydu. Titrek bir nefes verip doğruldum ve ayağa kalktım. Elimdeki fotoğraf kaybolmuştu umursamadan gidiceğim sırada tekrar arkamı dönüp ona baktım.

Gazetenin üzerindeki fotoğraf kaybolmuş ve başka biri belirmişti kim olduğunu pek umursamadan hızlıca odadan çıktım. Yine sadece bir tane merdiven çıkışı olduğunu fark ettim.

Bu sefer bu merdivende hiç fotoğraf yoktu. Başımı kaldırdığında kırmızı saçlı merdivenin korkuluğuna çömelmiş olan birini gördüm. Elindeki elmadan ısırırken gozlerinin içi simsiyahtı bakışlarını bana çevirdi. Siyahlar göz bebeğinin içine gömüldü ve kayboldu. Bana bakıp gülümsedi. Diğerlerine göre daha çekici ve samimi duruyordu.

Merdivenlerden hızla inmeye devam ettim. Tam o sırada duvara saplanan içecek şişesi ile öylece kalakaldım.

Bakışlarımı sola doğru çevirdim. Omuzlarının üzerine sopayı koydu ve bana bakmaya başladı. Eline arkasındaki raflarda sırayla ve özenle dizilmiş olan kutulardan bir tanesini aldı ve yerdekiler gibi eliyle sıkıp yere attı.

Elindeki sopayı kaldırıp beni işaret etti. Ardından gitmeye hazırlanmışken hızlı bir şekilde bana doğru yürüdü ve duvarın önünde durdu. Korkuyla başımı iyice yere eğdim.

Bana baktı ve duvardaki şişeyi alıp bana tekrardan bakıp gülümsedi ardından tekrar eski yerine gitti.

Başka bir yere çıkmıştı bu açtığım kapı burası koridordu. Gri duvarları vardı ve yanıp sönen bir beyaz ışık.

Kırmızı led ışıklı bir dikdörtgen kutunun içinde tulum giymiş biri vardı. Elleri cebindeydi bana bakıyordu. Korkmuştum fazlasıyla ellerimin titremeye başladığını yeni fark ediyordum.

Ellerini cebinden çıkarıp bir karton alıp boynuna geçirdi. Kartonu çevirdiğinde üzerinde büyük harflerle yazan şeyi okudum "FREE HUG" yazıyordu. O kadar çok korkmuştum ki başka bir odaya girdiğimi duvarların iki yandan kapanması ile ve o çocuğun gözden kaybolduğunu fark etmem ile olmuştu.

Arkamı dönüp baktığımda düğmeleri ve camı görünce buranın oda değilde bir asansör olduğunu fark etmiştim.

// Akşama doğru devamını atarımm //
// Yanlışlar için üzgünüm //
// En sevdiğiniz kişinin ismi ? //

Oddinary or Ordinary | ∆@π!@¢Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin