GARİP BİR RÜYA

468 60 1
                                    

Jiang Yu kraliyet doktorunu yanında getirerek geldi.

Kraliyet doktoru, Xue Wang'ın İmparatoriçeyi korumaya çalışırken yaralandığını biliyordu, doğal olarak bu İmparatoriçeyi ihmal etmeye cesaret edemedi. Üstelik Majestelerinin yüzündeki şişlikler ve morluklar kaybolduktan sonra ışıl ışıl görünüyordu ve orijinal güzelliği parlıyordu. Doktor, Majestelerinin nabzını inceledi ve kulağının etrafındaki yeni yara için bir merhem yazdı ve "Majestelerinin endişelenmesine gerek yok. Aylık periyot geçtikten sonra, sağlığınızı iyileştirmek için ilaç yazacağım. Sonraki birkaç gün boyunca yarayı ıslatmaktan kaçının. Ayrıca mutfak personeline soğuk ve baharatlı yemekler yapmamalarını söyleyin."

Teng Yun'un kulağındaki yara onu rahatsız etmedi, aynı zamanda daha önce yüzündeki yaralardan çok daha hafifti. Ne de olsa Teng Yun bir zamanlar askeri bir generaldi, küçük çizikler için telaşlanacak biri değildi. Ama onu rahatsız eden şey doktorun 'aylık periyot'tan bahsetmesiydi.

Bu Çirkin İmparatoriçe'nin vücudunda uyanalı bir aydan fazla olmuştu, yani tabii ki o dönem tekrar geliyordu. Sadece biraz kan vardı ama Teng Yun böyle bir şeyi daha önce hiç yaşamadığı için bu mesele onu çok rahatsız ve çaresiz hissettirdi.

Aylık periyot her geldiğinde, Teng Yun neredeyse hiçbir yere yürümeyerek sadece bütün gün hareketsiz oturabilirdi. Bu tür bir şey bir erkeğin başına gelirse kesinlikle çok korkunç bir deneyim olurdu.

Ama Teng Yun, Xue Junliang ile vagonda yalnız olduğu zamanı hatırlayarak daha fazla düşündükçe; Xue Junliang'ın ona karşı bir hamle yapıp yapmadığından emin değildi. Bu nedenle, doktor aylık periyodun geldiğini söylediğinde, Teng Yun rahatlayarak iç geçirdi.

Kraliyet doktoru ona birkaç kelime daha söyledikten sonra, Majestelerinin dinlenmesi için özür dileyerek gitti.

Jiang Yu İmparatoriçe'ye saygı göstermek için diz çöktü ve "Majesteleri suikastçılarla olan kaza yüzünden sinirli, bu yüzden Majesteleri bu yaşlı hizmetçiyi birkaç gün kalması ve Yunfeng Sarayı'nda hizmet etmesi için gönderdi. İmparatoriçenin bir şeye ihtiyacı olursa, bu yaşlı hizmetçiye söylemesi yeterli"

Teng Yun yorgun bir iç çekerek geri yattı. Jiang Yu çok anlayışlıydı; Teng Yun'u battaniyeyle örtmek için öne çıktı. Teng Yun ağzını açamayacak kadar yorgundu bu yüzden sadece elini salladı.

Jiang Yu, başını eğerek ve yana doğru adım atarak itaat etti. İki kuşak Xue Wang'ı izlemişti, hayatında birçok şeyi deneyimlemişti. En küçük jestleri fark etmeyi öğrenmişti, bu yüzden ne zaman konuşmasının uygun olduğunu ve ne zaman susması gerektiğini çok iyi biliyordu.

Teng Yun, İmparatoriçe'nin vücudunun çok kırılgan olmasından rahatsız olmuştu. Teng Yun'un kendi vücudu o kadar sağlam değildi ama çocukluğundan beri binicilik ve dövüş sanatları eğitimi aldığı için güçlü bir fizik geliştirmişti. Tutsak olarak yakalandığında, Xue Junliang'ı bile çok şaşırtmıştı çünkü zehirlenmeye ve işkenceye dayanabiliyordu.

Teng Yun'un kafasında çok şey vardı ama sonunda tekrar uykuya daldı. Bir süre uyuduktan sonra Teng Yun dışarıdan bazı sesler duyduğunu hissetti.

Gözleri fal taşı gibi açıldı. Xiu Yao geldi ve "İmparatoriçe, bir şeye ihtiyacınız var mı? . Susadınız mı?" dedi.

Teng Yun konuşmak için ağzını açtı ama boğazı çok kuruydu bu yüzden başını salladı. Xiu Yao hızla masaya gitti ve bir bardağa su koydu. Sonra bardağı İmparatoriçe'ye verdi.

Teng Yun almak için elini uzattı ama eli titriyordu. Xiu Yao bunu gördü ve Teng Yun'un elinin sabitlenmesine yardım etmek istedi ama Teng Yun tarafından durduruldu.

ÇİRKİN İMPARATOR(İÇE)  BL -TÜRKÇE ÇEVİRİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin