Sabah Demi'nin sesiyle huzurla uyandım diyemeyeceğim.Aksine bu lanet alarm sesini "Heart Attack" yapmam beni şarkıdan soğuttu.
Sarılarak uyuduğum Hüsnü'yü kenara bırakıp kalktım.Okula gitmeyi hiç istemiyordum ama annem ve babam bu konuda katıydı.Bu yüzden banyoya ilerledim.Rutin işlerimi yaptıktan sonra çıktım ve kahvaltı yapmak için mutfağa gittim.Annem babam masada oturuyordu.
"Günaydın." dedim ve masaya oturdum.
"Günaydın kızım acele et 10 dakika kaldı servisin gelmesine."
"Tamam anne." dedim ve ağzıma birkaç şey tıkıp masadan kalktım.Zaten sabahları pek iştahım olmuyordu kahvaltı yapmayı sevmezdim.
Odama girince dolabıma yönelip kapağını açtım.Okul formamın olduğu askıyı aldım.Okul formamız krem rengi lacoste'du ve yakaları turuncuydu.Eteğimiz ise sade lacivert bir etekti.Altıma siyah ince çorap giydikten sonra formamı giydim.
Duvarımdaki saate baktım.2 dakikam kaldığını görünce çantama kitaplarımı tıkmaya başladım.Prensip meselesi olarak çantayı en son hazırlayıp evde bir şey unutmazsam içim rahat etmez çünkü.
"Kızım hadi geç kalıyosun!"
Annemin bağırmasıyla siyah converselerimi giyip evden çıktım.Servis gelmişti.Yine mükemmel(!) şoförümüzün konuşmasını dinlememek için servise koştum.
Servise binince her zamanki yerim olan en arkaya cam kenarına oturdum.Servisçi Muharrem Abi tabiki yine konuşmaya başladı.
"Şevval sürekli seni bekliyoruz bak kimse geç kalmıyor senden başka bla bla bla"
Daha fazla dinlemedim ve kulaklıklarımı takıp Demi Lovato-Catch Me açtım.Daha sonra uyuyormuş gibi yapıp dizlerimi önümdeki ultra gıcığın koltuğuna geçirdim.
Size namı değer "Ultra Gıcık"ı tanıtayım.İsmi Aleyna ve benden 2 yaş büyük.Bir çok kez kavga ettik ve hepsi onun suçuydu.Ciddiyim ben genelde insancıl yaklaşırım.
Bir keresinde servis çok sıcak olduğu için camı açmıştım oda geri kapatmıştı.Neymiş hastaymış.Hastaysan cam kenarında oturup cam açmama engel olma.Boğuluyoruz yani sıcaktan.
Herneyse anlayacağınız gibi lakabını hak ediyordu.
Servis durduğunda okula geldiğimizi anladım ve indim.Okula girer girmez kantine gittim.Sabah kimse olmadığı için sıra yoktu.
"Sevgi abla bana bir tost birde şeftalili ice tea verir misin?"
"Tamam kızım."
Sevgi abla çok iyi biriydi fakat sinirlendiğinde deliriyordu.Bir keresinde bir grup çocuk kantinde küfür edince
"Terbiye yağarken siz tuvalette miydiniz?" diye bağırmıştı.Yani yanında küfür etmemenizi tavsiye ederim.Sevgi ablaya parayı ödedikten sonra kantindeki masalardan birine oturup Fatma'yı bekledim.
Fatma en yakın arkadaşımdı.Bu sene tanışmıştık ama kardeşimden farksızdı.
Ayağa kalkıp sarıldım.
"Seni hiç özlemedim" dedim.
"Bende seni hiç özlemedim yani saçmalama." dedi ve gülmeye başladık.
Daha sonra Fatma'yı koluna girerek sınıfa sürükledim.
Merhaba arkadaşlar ilk bölüm fazla kısa ve acemi oldu farkındayım.Beğenirseniz sevinirim bu hikayeyi eğlenmek için yazıyorum.Sevgiler saygılar.