PART 1

28K 66 1
                                    


Namaku Faridha. Kawan dan suamiku memanggilku dengan Ida saja. Aku telah menikah dengan seorang lelaki berdarah campuran bernama Hadi. Kami dikurniakan seorang anak lelaki.Kehidupan kami biasa saja, dari segi ekonomi sampai hubungan suami isteri. Aku dan suamiku cukup menikmati kehidupan ini. Suamiku yang sedikit pendiam adalah seorang wakil jualan. Pendapatan suamiku sebulan cukup untuk menampung kehidupan kami bertiga. Namun kami belum begitu puas. Walau bagaimana sekali pun kami harus merasakan lebih bukan hanya sekadar cukup.Kerana syarikat suamiku mengalami kerugian yang agak serius, gaji suamiku terpaksa dipotong. Bagi menambah dan membantu suamiku, aku meminta izin kepada Hadi untuk bekerja, mengingatkan kelulusanku sebagai seorangAccounting sama sekali tidak aku manfaatkan semenjak aku menikah.Pada dasarnya suamiku itu selalu menuruti keinginanku, maka tanpa banyak soal dia mengizinkan aku bekerja, walaupun aku sendiri belum tahu hendak bekerja di mana, dan syarikat mana yang akan menerimaku sebagai seorang Accountant, kerana aku sudah berkeluarga, dan di dalam keadaan ekonomi yang belum pulih sepenuhnya.

"Bukankah Ida ada seorang kawan anak kepada director syarikat 'Public Accountant?" kata suamiku di suatu malam setelah kami melakukan hubungan badan.

"Ya... Yati, teman sekuliah Ida!" kataku.

"Cubalah minta tolong dia. Tentu takde masalah kan?"

"Tapi, betul ke abang izinkan Ida bekerja?"

Hadi mengangguk mesra sambil menatapku kembali. Sambil tersenyum, perlahan dia dekatkan wajahnya ke wajahku dan mendaratkan bibirnya ke bibirku.

"Terima kasih.. Bang, mmhh.." aku sambut ciuman mesranya.

Dan beberapa lama kemudian kami pun mulai terangsang lagi, dan melanjutkan persetubuhan suami isteri untuk babak yang ketiga. Kenikmatan demi kenikmatan kami raih. Hingga kami lelah dan tanpa sedar kami pun terlelap menuju ke alam mimpi kami masing-masing.

Oh! Ya, Remy, anak kami tidak bersama kami. Dia kami hantarkan ke rumah orang tua ku di kawasan Bukit Beruang. Kedua orang tuaku sangat menyayangi cucunya ini, kerana anakku adalah satu-satunya cucu lelaki mereka.Pagi itu ketika aku terbangun dari mimpiku, aku dapati suamiku tidak di sisiku. Aku menjeling jam di dinding.

"Oh.. dah pukul sembilan pagi, dah pegi kerja la tu...."

Aku teringat akan hal semalam. Aku memakai baju dan beredar dari tempat tidur berjalan menuju ruang tamu, mengangkat telefon yang ada di meja dan mendail nombor telefon Yati.

"Hello... Yati!"

"Iye, siapa ni?" tanya Yati.

"Ida.. ni..."

"Oh Ida, ada apa pagi lagi dah telefon I ni?"

"Boleh tak kalau I jumpa You hari ni, ada hal sikit le. Lagi pun dah lama tak jumpa you. Rindu pulak rasanya."

"Sure... come over, anyway, I'm not going anywhere today," balas Yati.

"Great! Emm.. I'll be there around 11.00."

"Ok, see you, bye..."

Setelah menelefon Yati, aku berjalan menuju ke bilik mandi. Di bilik mandi aku membuka pakaianku dan membersihkan tubuhku. Sebelum itu aku berkhayal sejenak dengan memasukkan jariku ke dalam vaginaku sendiri sambil fikiranku menerawang mengingati kejadian yang aku lalui semalam. Membayangkan zakar suamiku, walau tidak begitu besar namun mampu memberikan kepuasan padaku.Walaupun aku telah bersuami, namun aku selalu mengakhiri kenikmatan bersetubuh dengan Hadi melalui onani, kerana kadang-kala bagi ku dengan onani lebih memberi kepuasan dan kenikmatan.Aku sampai ke rumah Yati lebih kurang pukul 11.20 pagi. Yati menyambutku dengan penuh mesra sekali.

"Apa khabar Ida?" tanyanya sambil memeluk dan mencium pipiku.

"Macam biasa.... as you see," jawabku.

Yati menjemput ku ke ruang rehat dan mempersilakan aku duduk.

Di Goda Isteri orangWhere stories live. Discover now