Беше облачен ден. Стоях в малката си стая, четяйки любимата си книга. Ситните капчици дъжд потропваха по прозореца. Обичах когато валеше. Стаята ми не беше нищо особено. Имаше бял пухкав килим, голямо легло с черни чаршафи, две възглавници и една по- малка на която имаше котка,бяло бюро на което стоеше моя лаптоп заедно с дневника ми. До леглото ми беше гардероба. Стените бяха бели, а по средата имаше малко прозорче. Станах и оставих книгата на нощното ми шкафче и се запътиха към прозореца. Седнах на студения перваз и усетих как очите ми се насълзяват. Винаги плачех когато навън валеше. Избърсах стеклите се сълзи и оставих очилата си на бюрото ми. Отворих вратата на стаята ми, обух пухкавите ми пантофи и се запътиха към кухнята. Бях сама. Майка ми и баща ми бяха на работа. Майка ми беше сервитьорка, а баща ми беше Адвокат. Тяхнат история ми беше много сладка. Постоянно ги карах да ми я разказват. Баща ми е бил с неговите приятели и решили да обядват в ресторанта който работи майка ми. Тя отишла и ги попитала какво ще си поръчат. След като си поръчали мама отишла за поръчките им. Занеса им ги и мама не е спряла да зяпа татко. И той забелязал това. Когато смяната на мама свършила тя излезнала от ресторанта и го забелязала да седи на един мотор и да пуши. Той и предложил да я закра и тя се съгласила. Когато стигнали пред дома на мама татко я попитал защо го е зяпала. Тя се е изчервила и е тръгнала да влиза, но той я е хванал за рамката и я е целунал. След това са си раменили номерата и така. Било е любов от пръв поглед. След като стигнах до първия етаж се запътиха към кухнята. Сложих малко прясно мляко да се топли и извадих любимата си зърнена закуска. След като бях готова се качих горе в стаята ми. Оставих зърнена та закуска на нощното шкафче след това си взех лаптопа и се мушнах по топлите завивки, взимайки си закуската и пускайки си The vampire diaries по Netflix.
YOU ARE READING
Mystery boy
Werewolf-Защо ми го причиняваш.-попита тя оглеждайки тъмното помещение в което влизаше светлина само от отворената врата, вглеждайки се в силуетта пред нея. -Ти си виновна.-отговори той студено, затваряйки врата, слагайки таблата с храна до момичето. -К-к...