2:HAN SENİN SEÇECEĞİN PLOTONİĞE

60 9 13
                                    

SONUNA KADAR ATLAMADAN OKUYUN BENCE ÇÜNKÜ ARALAR GÜZEL VE BU BÖLÜM BİR ŞEY YAŞANIYOR SIRADAKİ BÖLÜM YORUM VE FAVORİLENMEDE İLE GELECEK LÜTFEN FAVORİLEYİN VE YORUM ATIN 

DİKKAT: BU BÖLÜM FAZLACA PEZEVENKLİK VE BOLCA ŞEREFSİZLİK İÇERİR!

İSTEYEN TAKİP EDEBİLİR!

BU BÖLÜMDE UFAK BİR KALP KRİZİ GEÇİRE BİLİRSİNİZ, İYİ OKUMALAR;)

Seungmin: Kimsiniz bakın düzgünce soruyorum.

Hayır yani üniversiteye başladığımdan beri böyle bir sey yaşamadım son seneme 1 yıl kala mı denk geldi ama maddog dediklerine göre hangi grup olduğu belli. Umarım düşündüğüm şeyler olmaz...

???: Cevap? bekliyorum. sende ışığı aç.

N'oluyor amk kaç kişi var burada?

Seungmin: Bence bana sormak yerine gidip ona sorun başımı belaya sokmasın.

Işıklar açıldı gözlerim ilk ışığı açanı daha sonra beni tutanı gördü. Şaşırdım ciddi anlamda bunu yapacaklarını düşündüğüm o gruptaki son kişilerdi.

I.N: ya rahat bırak çocuğu, kaçamaz kilitledik kapıyı zaten.

Diyip çekirdek çıtlıyordu, önünde ise bizim bölümün test kitapları vardı. Bu çocuk neden bu kadar RAHAT? OĞLUM HEM BÖLÜM 1. si OLUP HEM NASIL ADAM KAÇIRIYORSUN???

I.N ye şaşırırken önümdekine baktım ve hay ananı si*im Changbin. Han ın canıııı plotoniği pezevenk o kadar han için ağzımı açmadım yaptığına bak.( bu shıp garip gelebilir size belki ama bilmiyorum canım böyle istedi changsung) 

Changbin: ya I.N her şeyi bozdun cidden senle iş yapılmıyor. Neyse birazdan gelir geç otur kaçmaya da çalışma kilitli kapı ayrıca bu derse girmeyeceksin.

İş? Adam kaçırmak iş mi? tabi ya ne kadar kazanıyorsunuz diyesim geldi ama demedim zaten olay oldukça garipti. Bir şey demeden sandalye ye oturdum tabikide, desem kaç kişi inanır? ben olsam inanmazdım.

Seungmin: Ya siz ciddi misiniz okulda adam KAÇIRMAK ne?? 

Bunu dedikten sonra susmam zor olmadı. Changbin şapkamı aldı gerizekalı.

biraz şapkamı almak için debelendim daha sonrasında canım I.N m müdahale etti

I.N: ya birazdan ağzına sıçılacak zaten ver şapkasını.

Vay be çok sağol içim rahatladı resmen. En azından şapkamı aldım. Kapıyı açmayı denedim gerçekten kilitliydi.

Changbin: bu gerçekten gerizekalı. Maddog akıllı birine benziyor bu olamaz ama tanıyor olabilir.

Bu GeRçEkTeN gErİzEkAlI sensin o, size güven olur mu? olmaz.

I.N: Eee tabi benim kadar akıllı olmasını beklemiyorsun herhalde

Tabi kendisi paşa olduğu için her durumda kendisini övecek

Seungmin:(olabildiğince sessizce) neden bu derse giremem?

I.N: ALLAHIN CEZALARI BİR SUSUN YA BU ÖDEVİ YETİŞTİRMEM GEREK PARA ALIYORUM BEN BUNUN İÇİN!

Changbin: bana niye kızıyorsun amk her neyse birisini bekliyoruz 

Seungmin: Kimi bekliyoruz?

Changbin: Aslınd-

I.N: HAY AMK SUSUN BİR SUSUN SUSUN ZATEN BİRAZDAN GELİNCE YAPAMAYACAĞIM O DA BAĞIRIP DURUYOR BU BURDAYKEN!

Kapı tıktıklandı, kim olduğunu bilmesem de soğuk soğuk terlemeye başladım.

Changbin: Neyse o gelince biz çıkarız

Maddogg - HyunminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin