Bir düzen bulunuyor içinde. Kendi kendine oluşmaya çalışan bir düzen. Sancılı çarklar çıkıyor yüreğinden beyni ağrıyla çıkarıyor sakladığı sandıkları. Kader sihirbazı kartlarını çıkarıyor sonra birer birer. Kanlı gözleriyle bir kart buluşuyor. Sihirbaz yavaşça kartı çekiyor.
Ters bir mutluluk kartı tutuyor ellerinde. Çarklar ve sandıklar sarsıla sarsıla düzeni kurmaya çabalıyorlar hâlen. Sonra bir kırılma sesi geliyor içlerinden birinden yüksek bir çığlıkla birlikte
"YAPAMAYACAĞIM!!!"
sonra sandıklar ve çarklar zihin bulvarının ortasına çöküyorlar kırık kalpler, vaatler ve hayaller, ardından kanlı gözlerin sahibi yerle buluşuyor gözyaşları asfaltı ıslatıyor.
Ardından bir el dokunuyor omzuna. Bir kitap tutuşturuyor avuçlarına "ben değil ama O sana yardım eder" diyor. Çekip gidiyor silüeti gözüken kalabalığın arasında.
Kız kitapla başbaşa kalıyor bir sayfa açıyor sonlarından
"Şüphesiz güçlükle birlikte bir kolaylık vardır"
"Gerçekten güçlükle birlikte bir kolaylık vardır"
Yavaşça ayağa kalkıyor kız. Gözlerinden usulca kopan gözyaşlarının ardında okuduğu iki güzel cümleye bakıyor. Bir tebessüm yer buluyor dudaklarında. Sonra aklı derinlere sakladığı bir sözle tekrar canlanıyor "her şerle birlikte bir hayır vardır" diyerek elini yüzünü siliyor . İçinde oluşmaya çalışan düzen çarkları tekrar ayağa kalkıyor. Kırılan kalpler daha da sağlamlaşıyor, içi dökülen sandıklar toplanıp düzeni kurmaya çalışıyorlar...