2 weken later
Pov Rob
Het is 2 weken later, vandaag komen de rest van de jongens ook eindelijk terug. Er is ook veel gebeurd tussen mij en Liv, gelukkig wel positief. Nou ja het had zo zen ups en downs, maar dat komt gewoon doordat we gewoon fulltime bij elkaar wonen en we 24/7 bij elkaar zijn en je hiervoor zonder elkaar was en ja dan zijn er soms wat irritaties. Voor de rest gaat het super goed! Liv heeft zelfs een sollicitatiegesprek gehad bij een cafeetje in de stad! En ja ze is aangenomen. Morgen begint ze. Dat hebben we even gevierd en we zijn toen uit eten geweest. Ik ben deze 2 weken er ook achter gekomen dat ik echt van deze vrouw houd! Echt met heel me hard.
Dan opeens hoor ik de deur open gaan. Het zijn Roaul en Mat, Milo was al naar zen eigen huis gegaan. "Het jongens, hoe gaat het?" Vraag ik. "Ja goed!" Zegt Roaul "ja het was echt nog heel leuk alleen jammer dat je niet meer mee ging." Zegt matthy. Op dat moment komt Liv van de trap af rennen "Mat, koen en Roel!" Ze rent naar mat en Roaul en geeft ze alle 3 een knuffel. "Wij hebben jouw ook gemist denk ik?" Zegt matthy, Liv geeft ze even een boze blik "nee niet denk ik ik weet zeker dat we je hebben gemist" zegt matthy dan en Liv begint te lachen. "Nee maar serieus ik heb jullie denk ik niet echt meer gezien sinds 5/6 weken" "ja nog sorry daar voor..." zegt Koen "ach jo we hebben het elkaar toch vergeven" Koen glimlacht een beetje.
Na een tijdje gekletst te hebben was het ook al weer 5 uur dus besloten we pizza's te bestellen.
We hebben veel gelachen maar Liv was wel erg stil, ze is wel vaker stil maar ik had er nu gewoon een slecht gevoel bij snap je?
Toen de pizza's op waren hielp ik samen met Koen Roaul met het opruimen. Ik zag toen in me ooghoeken Liv en Matthy samen de gang naar buiten lopen, wat zouden hun gaan doen?
Pov Liv.
Roaul,Rob en Koen waren samen de afwas enzo aan het doen toen Mat me vroeg of hij samen een rondje wou wandelen, ik zei gewoon ja want matthy en ik zijn best wel goede vrienden. "Zullen we naar het park?" "Ja is goed" antwoord ik. Je zag in het park duidelijk dat het Herfst is want er lagen overal al blaadjes enzo. We liepen naar een Cafeetje waar we beiden een ijskoffie haalden, dan gaan we samen aan een tafeltje zitten in het café.
Er hangt een tijdje een ongemakkelijke stilte, tot Matthy wat zegt "Liv ik vind je leuk...."
JE LEEST
Verliefd op die kleine??// ft Bankzitters
FanfictionSinds Liv haar vader een nieuwe vriendin heeft zijn er veel ruzies thuis. Als na een dag een ruzie zo uit de hand loopt wil ze weg naar haar beste vriend Koen, en in koens huis loopt wel een hele interessante jonge rond.