Хүн араатан

10 0 0
                                    



Jongdae:Хошууч генералаа дуудлага! Хотын төвд цэцэрлэгт хүрээлэнгээс залуу бүсгүйн цогцос олдлоо.
PSY:Ойлголоо. Дуудлагыг зарла.
Jongdae:Дуудлага! Хурлын танхимд. Яаралтай!
Hyojin:Ойлголоо.
Sehun:Ойлголоо. Nayeon Taehyung хурлын танхимд.

Minseok болон Jisoo Namjoon гурав хурлын  танхимийн үүдэнд хэргийн газрын шинжээчидтэй тааралдав.

Minseok:Hey hey сайн уу?
Lay:Шөнийн мэнд зэрлэгийн багийнхан.
Jimin:Jisoo эгч та өчигдөр зугтсан гэмт хэрэгтнийг ухаан алдтал нь зодсон гэлүү?Мөрдөгч багийнхан эрэгтэй эмэгтэйгүй зэрлэг болсон байх юм даа.
Jisoo:Намайг өдөх чамд сайхан байна уу Jimin?
PSY:Нэгнээ өдөх завтай та хоёр нэг гэртээ орчихоод үргэлжлүүлвэл ямар байна? Эсвэл хэрэгтээ орцгооё.

Хэрүүл эхлүүлэн зогсох Jisoo Jimin хоёрын толгойг хавтсаар цохих PSY тэднээс түрүүлэн хурлын заал руу орон суудлаа эзлэх бол ард үлдсэн хоёр нь толгойгоо илэн амандаа бувтнана.

Jisoo:Манай дарга яагаад ийм юм бэ?

Hoseok хөшиж өвдөх хүзүүгээ базлан хурлын заал руу орон суухад Suga Jingoo-тэй цуг орж ирэн Hoseok-ийн хажууд суун гараас нь атгана.

Suga:Дахиад л шөнөжин сууж байгаа юмуу? Багийнхан чинь хайччихаав?
Hoseok:Тайлангаа бэлдээд дөнгөж дуусч байтал дахиад хэрэг гарчихжээ. Манай багийнхан бүгд тайлангаа дуусгачихаад харьсан. Харин танайх?
Suga:Ямар хэрэг гэдгийг нь сонсож байж бусдыг дуудая гэж бодоод. Ямар хэрэг гарсан юм бэ даргаа? Шөнийн гурван цагт гарсан энэ хэрэг их таалагдаад байна даа.
PSY:Энэ удаад аллагын тасагтай холбоотой хэрэг. Хотын төвд цэцэрлэгт хүрээлэнгээс цогцос олдсон учраас бүгд хавтаст хэргээ бариад ажлын байрандаа очиж мөрдлөгөө эхлэцгээе. Namjoon Wendy Jimin Jisoo дөрөв хурдан хэргийн газар очоорой. Ингэхэд MinJae энд юу хийж яваа хүүхэд вэ? Амралттай биш билүү?
Suga:Даргаа MinJae биш Jingoo л дээ. Та дахиад андуураад байна.
PSY:Уучлаарай ихэр ажилтнуудтай гэдгээ таг мартчих юм. Заа хурдан хөдөлцгөө залуусаа.
All:Ойлголоо даргаа.
*

*
Namjoon:Хохирогч бүсгүйн цогцос цэцэрлэгт хүрээлэнгийн төв хэсэгт хоолойгоо хэрчүүлсэн байдалтай байна.

Jisoo цогцосны гаранд атгаатай байх аллагын зэвсэг болох хутгыг аван битүүмжлээд бяцхан инээмсэглэнэ.

Jisoo:Ашгүй дээ ашгүй. Ойрд аллагын зэвсэг нь бэлэн хэргийн газартаа байж байдаг хэрэгтэй таараагүй юм байна.
Jimin:Soo эгчээ та яагаад ийм аймар юм бэ? Энд хүн хоолойгоо хэрчүүлчихсэн байхад юун сайхан байна аа?
Jisoo:Энгүүн энэрэнгүй шинжээч гуай. Намайг өдөж байхаар ажлаа хийвэл яасан юм?
Wendy:Та хоёр одоо больж болох уу? Би хэргийн газрын зургуудыг аваад дуусчихлаа. Хохирогч нас бараад ойролцоогоор 7-8 цаг болсон гэж үзэж байна. Гадаа хэтэрхий халуун нартай байгаа учраас муудаж байна. Хурдхан Taehyung Nayeon хоёрт хүргээд өг. Хурдлаарай!
*

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 17, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Тусгай тасагWhere stories live. Discover now