1.

7 2 0
                                    

You broke me first

Всичко в живота се случва бързо. Не можем да го предотварим. От деца до големи. Живота си върви. Ще страдаш, ще се радваш, ще плачеш, но почти винаги се нареждат нещата. Ще губуш хора, които обичаш. И не говоря за гаджета. Винаги ще си намериш ново. Живота не приключва само с една връзка. Да знам, че ще си кажете ама аз го обичах. Всеки обича, но не вечно. Всеки си страда тихичко или споделя на родители, приятели. Най важният човек, който трябва да обичате е себе си. Хората ще идват и ще си отиват. Но ние винаги трябва да бъдем верни на себе си. Аз съм нарянавала хора и то не веднъж. Карали сме се за глупости, но се оправяхме. Всичко зависи от вашите действия и най вече от вас самите.

Сила
Силата е нещо невиждано. Винаги трябва да бъдете силни, независимо какви проблеми имате.  Дори в работата, училище, дом и много други. Каквото и да стане преживейте го с хората до вас. Те ви дават подкрепа. Не бива някой да ви попречи да си изживявате мечтите. Всичко е възможно с вашата сила и воля. Постигайте неуписуеми неща, които другите няма да могат. И този, който ви е казал да спрете, ако го видите и му кажете: Постигнах това, което ти не успя. Гледайте напред и не се обръщайте назад.

Моите мисли Where stories live. Discover now