Razele soarelui imi bat in fața , eu stând in pat adormita si mai nou trezita de razele soarelui ma uit la ceas si cand vad 12:48.Ma ridic grabita din pat si incep sa ma pregatesc pt. Ca la 13:30 trebuie sa fiu la o prezentare de moda.Stau pe ganduri deoarece nu stiu cu ce sa ma imbrac...aleg niste blugi negri mulați ca sa mi se vada formele si o bluza rosie la moda,imi iau tocurile negre si ma duc sa mananc ceva,dupa ce am mancat m am dus directic sa ma machiez. Am stat cam o jumatate de ora sa ma machiez si mai faci si 15-20 de min. Pe drum sper sa ajung la timp. (Gandesc eu)
Imi iau cheile de la BMW si de la casa , incui usa iar cand ajung la masina imi aduc aminte ca mi am luat geanta gresita.Urc inapoi in casa imi iau geanta potrivita si cobor iar in fața masinii era un baiat cu par negru ochi caprui inchis spre negru imbracat la moda care se uita la masina mea. Ma duc langa el si ii zic "Buna". Eu eram ceva gen : omg ce perf e tipu' smr :)).
El imi raspunde : Heii Aliz.
Eu: De unde imi stii numele?!
El: Pai esti un model international. * si se mușca de buza*
Eu : A da.,daca nu te superi ...ne mai vedem .. Idk eu trebuie sa plec la o prezentare de moda...
El: Eu sunt prieten cu unul dintre dizainerii tai.
Eu: Aha...ma gravesc vorbim....
El: ok ca sa stii sunt nou in bloc.:3
Eu : tare stai aici ?
El : Da.
Eu: ok ne vedem pa.
El : pa
Ma urc in masina ies din parcare si ma mușc de buza,omg era atat de perf. Oare cum il cheama , sper ca o sa aflu cat mai repede.
Ajung in acel "club" unde trebuia sa se faca prezentarea si intru pe unde intra VIP-urile,ma simteam speciala ,lol.
Dupa ce se termina prezentarea ma intalnesc cu un prieten foarte bun care era si el model si incepem sa vorbim. Avea ochii caprui ,par ciufulit si era atat de hot.:),il chema Harry.Ma urc in masina la fel si el.Si eu ma intrept in partea mea si el in a lui , ajung acasa pe la vreo 20:23 si vad in fata usii pe cineva ,omg era el care tocmai voia sa bata la ușa.Ii zic eu :
--- Nu te obosii sa bați.:)) si râd.
* El râde si iși aranjeaza parul.*
---Neața.
--- Ce neața ca i 8.
---Ai face bine sa mi zici "Buna".
--- Buna.*râde*
*Descui ușa si il invit inauntru.*
---Intra.
--- Super casa.
--- Merci .
*Intra intr o camera la intamplare si era fix camera unde era dressingul,era dezordine.*
---Ai ales camera nasoala. *râd eu*
--- Nu neeaparat.
--- Ce e asta.?*si imi ridica sutienul*
--- *râd si ii raspund , si ii dau peste mână* pai asta este un sutie :)) ce , nu ai mai vazut? *râd iar*
--- Ba da , am dat multe jos.
--- Uuu baiat rau .*râd iara*
--- lol *râde si el *Dupa ce trec zilele si ne cunoastem mai bine incepem sa ne simpatizam unul pe altul , dar inainte sa va zic mai multe o sa va zic despre el : Il cheama Zayn , are 20 ani , sta in accelasi lux bloc ca mine. Si bineinteles este model , dar nu international ci national.:)
Cateva lucruri despre mine : Ma cheama Aliz , sunt un model international , am 19 ani , traiesc periculos , nu am inca un iubit, cea mai buna prietena a mea s a mutat din oras , o chema Sam , iar parintii mei sunt divortați.....o sa aflati mai multe pe parcus.Era vineri dimineata si eram libera , era ora 12:28 si razele soarelui care treceau prin perdele m au trezit. M am ridicat din pat si m am dus in bucatarie, exact cu o zi inainte imi luasem o menajera dar se pare ca azi si a luat liber.Imi fac micul de jun si cineva bate la ușa....................
---------
Sper ca va placut pana aici , pup :*
CITEȘTI
Trăind Periculos
RandomModelul International Aliz Batterson,care are pana la urmă o viață de fata rea...:)