Yorum yapmiyosunuz diye agliyomusum ;(
.
İyi okumalarrr <3
.
.
Uyandığı gibi telefonunu eline alan genç ilk olarak -her zaman yaptığı gibi- kullanıcı adı thv olan yakışıklı beyfendinin hesabına girdi.Kim taehyung her gün saat tam 10'da post atardı. Jungkook sırf ilk gören kişi olabilmek için saat 9:58' alarm kurmuştu.
Kim taehyung' un hesabına girer girmez takipçisi sayısının 5M ken 5,6M olduğunu gördü.
Kim taehyung,çok popüler biri olmakla beraber bizim küçük gencimizin de ilk aşkıydı.
Kim taehyung akıllara zarar -Yunan tanrısından farksız- bir gençti.
Jungkook sabırsızlıkla yeni attığı posta tıklamış, bunu yaparken de nefesini tutmuştu.
0 beğenme
@Thv yeni gezi alanım;yeni başlangıçlar,yeni dostluklar ve tabiki de yeni yiyecekler.bekleyin beni güzel yemekler
♪┌|∵|┘♪ └|∵|┐♪1 saniye önce
Bu postu beğendiniz
@kooklandinaskim hergün olduğu gibi bugün de -sayende- günüm güzel geçecek :)
...
Her sabah aynı aktiviteyi yapan genç hâlâ farkedilmemesi nedeniyle mutsuzdu. Şuanda kadar nasıl oldu da taehyung dan mesaj almamıştı şaşırıyordu.
Beklediği mesaj 'selam,sen benim en büyük hayranım olmalısın?' dan çok 'ne tür bir sapıksın sen? Hesabımda mı yatıp kalkıyorsun?' du.
Gerçekten de bir sapık gibiydi jungkook. Belki de takıntılı.
Artık yatağından kalkmış,elini yüzünü yıkayıp kahvaltı hazırlamıştı.
Son olarak da ekmekleri kızartmış ardından da masaya oturup kahvaltısını yapmaya başlamıştı.Aceba şuanda taehyung ne yapıyor diye düşünmeden edemedi genç çocuk.
Varı yoğu, hayatı, bütün düzeni taehyung olmuştu onun için.
Bu takıntımıydı? yoksa bir aşk mı? O da bilmiyordu. Ama içinde bir yerlerde ona çok fena tutulduğunu söyleyen sesleri de duymamazlıktan gelmiyordu.
Taehyung,can make our teenager do anything.
°°°
Kime aşığım? Grubunu kurdunuz
"Jimin,namu,Jin,hobi" kişilerini eklediniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
||fenomen thv||
Fanfiction[♡] Jungkook, 2 seneye yakın bir Instagram fenomenine aşık olur... Ve sırf fark etmesi için kendini rezil etmekten asla çekinmez. Ama onun bu halleri karşıdaki kişiye göre rezillikten çok tatlılıktır. [♡] Yaş farkı max 5 Jungkook'un burcu = koç T...