----------Chat
Ayana: Najlepszego dla ciebie Louis!
Louis: Dziękuję Aya.
Louis: Czemu zerwałaś ze wszystkimi kontakt,chodzi o Harry'ego i Kendall?
Ayana: Napisał że mnie kocha po czym zaprosił ją na święta do swojego domu,Louis.
Ayana: Mieszkam obok i mam widok na salon.
Louis: Aya myślę że on chciał wzbudzić w tobie zazdrość ale nie chciał by było ci przykro.
Ayana: Udało mu się jedynie to drugie, Louis ja już nie mam siły latać za chłopakami, którzy mają zamiar mnie zranić.
Louis: Rozumiem cię, ale teraz wyjdź przed twój dom, proszę.
Ayana: Nie otworzę mu drzwi, nie ma mowy Louis.
Ayana: Stoi z Kendall.
----------Chat.
Harry: Nie wychodzi, czemu nie wychodzi?
Louis: Bo stoisz z Kendall? Myślisz że gdy ktoś cię kocha ma ochotę oglądać cię w towarzystwie innej dziewczyny.
Louis: Najlepiej daj sobie spokój Harry.
Harry: Idę do domu, pierdole starania się o kogokolwiek.
Louis: Okres masz?
Użytkownik Harry jest Offline.
--------Chat.
Ayana: Dziękuję.
Ayana: Nie chcę go już widzieć, poza tym poznałam chłopaka w internecie, pomaga mi o nim zapomnieć Louis.
Louis: Ayana nie rób nic głupiego, to może być jakieś paparazzi czy coś w tym stylu, nie wyjawiaj sekretów.
Ayana: Mam 23 lata Louis, umiem o siebie zadbać.
Użytkownik Ayana jest Offline.
@HarryStyles
📍Holmes Chapel
5 minute ago.HarryStyles: Merry Christmas :>:
@GemmaStyles,@AnneTwist,@LouisTomlinson, @KendallJenner oraz 5mln innych użytkowników lubi to.
Sekcja Komentarzy.
GemmaStyles: Brakuje mi kogoś :(
KendallJenner: Moi!
Zayn: Ajj szkoda.
Odpowiedzi (1)
HarryStyles: O co wam wszystkim do cholery chodzi?!Sekcja komentarzy została wyłączona.
------Chat.
Harry: O co ci chodzi Zayn? Wiem że kochałeś Ayane ale ona wybrała mnie, teraz nie jestem z nią więc masz szansę.
Zayn: Nie chce się wam wpierdalać w wasze romanse, po co mam z nią być skoro i tak wybierze ciebie Harry?
Zayn: Owszem dalej ją kocham ale to nie zmienia faktu że jesteś zwykłym sukinsynem.
Harry: Bo wybrałem tą, która nigdy mnie nie zostawiła?
Zayn: Bo zostawiłeś ją w ten sam sposób gdy wszystko było dobrze, wystarczyło napisać że kochasz Kendall a nie jeszcze dokładać jej słowa, które nie są prawdą.
Harry: Były prawdą, już nie są bo nawet nie chciała wyjść i porozmawiać w trójkę.
Zayn: Lepiej byłoby w dwójkę, wyszłaby.
Użytkownik Zayn jest Offline.
Harry: Najlepiej uciekać
@AyanaSmith7
📍Holmes Chapel
10 minute ago.AyanaSmith: Wesołych świąt kochani <3
@LouisTomlinson,@MadelineMaybe,@CarolineHanniss oraz 5mln innych użytkowników.
Sekcja komentarzy.
Zayn: To chyba cud
Odpowiedzi (1)
AyanaSmith: W święta dzieją się różne rzeczy Zayn!LouisTomlinson: Widzę że posłuchałaś mojej rady
Odpowiedzi (1)
AyanaSmith: Parę dni bez instargrama dał mi do myślenia hahahCarolineHanniss: W sylwestra się widzimy.
GeorgeHanniss: Myszka wraca?
Odpowiedzi (1)
AyanaSmith: Z podwojoną siłą.VinceYoung: Pięknie wyglądasz.
KatBlack: Kto to Vince?
Odpowiedzi (1)
AyanaSmith: Ten dobry brat bliźniak Young.@VinceYoung
📍Alaska
7 minute ago.VinceYoung: To co?
@GeorgeHanniss,@CarolineHanniss,@AyanaSmith oraz 46 innych użytkowników lubi to.
Sekcja Komentarzy.
AyanaSmith: Wybieram tego, który trzyma kartkę.
Odpowiedzi (1)
VinceYoung: Zawsze i wszędzie.NiallHoran: O nie :(
GeorgeHanniss: Dobrze że nie wziąłeś ze sobą Hudson'a.
I 6 innych.
CZYTASZ
Little Things | Harry Styles|Instagram
FanfictionZaczynająca karierę piosenkarka wybiera się do Chicago na wieczór panieński swojej przyjaciółki, gdy po trudnym zerwaniu z mężczyzną jej życia, zdaje sobie sprawę kto jest głównym gościem tej imprezy.