capitolul a-l-a

5 0 0
                                    

O fată pe nume Jin-ri, născută în Coreea de sud , Este nevoită să lupte cu niste forțe întunecate,
în fiecare noapte i place să învețe Karate , să citească , Să se plimbe seara , până când dă de un băiat pe nume ''Hyeon'' Aceasta se îndrăgostește de el , și începe să facă contact vizual cu el , dar ea nu știe că el ascunde ceva rău, și va fi nevoită să se apere * Și după 20 de minute 'Au început să vorbească 'despre cum e viața lor'
Cum se descurcă fiecare,' și despre o posibilă întâlnire la o cină romantică . In jur de ora 20:33 a început să se ducă acasă , și vede că se întâmplă ceva ciudat pe cer, și se gândește ''*Cum de e cerul așa de roz ?''' dar nu îți dă seama că e urmărită de niste forțe malefice , după ce a ajuns acasă îți pregătește dusul să facă baie , și dintr-o dată aude niște pași în casa ei , a observat că cineva a intrat în casa ei , a ieșit din dus ,s-a îmbrăcat , și a început să verifice prin casă,ca să vadă dacă e urmărită de cineva, și după 15 minute de căutare' Nu a găsit niciun intrus în casa ei . S-a gândit că o fi de la vânt, sau de la vreo pisică ,și dintr-o dată i bate din nou baiatul la ușă 'Si a observat că el de fapt e un vampir ,și i-se schimbă înfățișarea mereu , aceasta speriata i-a spus 'Să iasă din casa ei imediat'' dar el nu a răspuns cu nimic , și nici nu a plecat , ea speriata a spus că 'Va suna la poliție '' și asta l-a enervat foarte mult a început să o abuzeze  ,si să i vorbească urat .
Băiatul i-a spus că nu o sa scape ,
Și ea a spus că 'ori ne certăm ori ne luptăm ?, Sunt gata să lupt cu oricine " a scos sabia și a început să se bată cu el ,aceasta find puternică i-a rupt nasul , și l,a legat de mâini și de picioare , și l-a ținut ascuns , și să facă foamea , într-o pădure din apropiere *
---------------------------------------------------
Vreți și partea a-ll-a ?  ? ❤️

Scuze pentru unele greșeli gramaticale , dacă vreți puteți corecta ''. Și scuze daca nu e ceva pe placul vostru, sunt la inceput și încerc să creez mai multe poveștii

Mortal ExperineceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum