3.rész

13 0 0
                                    


*HYUNJIN POV*



A vér is megfagyott bennem. 

Honnan ismernek bennünket ezek a fiúk? És kik ők egyáltalán?

Annyi kérdés kavargott bennem.

- Ti meg kik vagytok? -kérdezte Hyuna kissé félve.- Jungkook barátai. Remélem nem zavartunk meg benneteket. -nevetett kicsit kínosan az egyik srác. És nevetek is van, vagy nevenincs srácok vagytok? -kezdett el viccelődni Hyuna.


Tipikus ő. Ha kínos helyzetben van mindig elkezd viccelődni. Viszont ez most kivételesen nekem is tetszett. Nevenincs srácok.


- Én lennek Kim Namjoon. Örvendek a találkozásának. -rázott velem kezet. Körülbelül 180cm magasnak tippelném, és tőlem max 2 évvel lehet idősebb. Haja Kissé fehéres színű volt. Eléggé jól állt neki. - Én Kim Taehyung vagyok. -mosolygott rám, és ő is kezet rázott velem. Neki sima barna haja volt, ami be volt göndörítve. Nagyjából ő is 180cm körül lehetett. Nem volt valami bőbeszédű, de ez nem annyira nagy baj. Idegenekkel én se lennék az. - Szia, én Park Jimin vagyok. -ugrott hirtelen elém, és hevesen kezdett rázott velem. Szia. -néztem rá egy kicsit furcsán. Rózsaszín haja feltűnő, de nagyon jól áll neki. Ő volt mindenki közül a legalacsonyabb. - Min Yoongi. -intett leghátulról egy srác. Sötétbarna haja volt, és eléggé flegma feje. És hát ő végképp nem volt bőbeszédű. Nem baj, így első látásra nem is annyira szimpatikus. - Én Kim Seok Jin vagyok. Remélem jól ki jövünk majd. -mosolygott rám. Ő is velem egy magas lehetett, viszont eddig nekem ő a legszimpatikusabb. De, hogy érti azt, hogy jól ki jövünk majd? Nem ez lesz az utolsó alkalom, hogy találkozunk velük? Nem igazán értettem ezt. - Legutoljára úgy látszik én maradtam. Az én nevem Jung Ho Seok, de szólítsatok inkább J-Hope vagy csak simán Hope-nak. -mosolygott. Nálam egy kicsivel volt csak alacsonyabb, és nagyon aránylanak tűnik.


- Sziasztok, én Hwang Hyunjin vagyok, ő pedig itt mellettem Kim Hyuna. -mutattam a lányra aki eléggé megvolt szeppenve ennyi fiú között.


Sziasztok. -intett egyet Hyuna és inkább mögém állt. Mióta IU meghalt nem igazán beszél rajtam kívül más fiúkkal, mert eléggé fél.


- Remélem nem zavartunk meg benneteket. Néha mi is kiszoktunk jönni Jungkook-hoz. -mosolygott ránk azt hiszem Taehyung. - Dehogy is, már amúgy is indultunk haza, mert kezd hűvös lenni. -néztem rájuk. - Ohh, értem. Akkor majd még találkozunk. -intett egyet Yoongi, és leültek a padra.


Mi is elköszöntünk és már indultunk is ki a temetőből. Hyuna még mindig megvolt ijedve, így átkaroltam, és így mentünk mostmár. Nem tudtam, hogy Jungkook barátai is kijönnek ide. Eddig még egyszer sem találkoztunk velük. Legalábbis én nem láttak őket még.


- Nem vagy éhes? -nézek rá a lányra, ki csak vacogva bólintott egyet. Én csendben levettem magamról a pulcsimat és oda adtam neki. Mivel már ősz közepe volt, így nem volt valami meleg, de azért annyira hideg se. - Megfogsz így fázni! -szólt rám mérgesen. - Miattam nem kell aggódni. -mosolyogtam rá, és elindultam az egyik étterem felé ami itt volt a közelben.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 27, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Endless [HYUNJIN FF]Where stories live. Discover now