🛏

227 12 6
                                    

• yarı kurtsunuz
• biyolojik olarak erkeksiniz
• kızgınlık dönemizdesiniz
• revivedbur size yardım ediyor

Revivedbur endişeliydi. Sen odandan hiç çıkmamıştın ve bu onu endişelendiriyordu. Yemeğe gelmedin, su içmek için çıkmadın- daha doğrusu hiç birşey için çıkmadın. Bu tabiikide revivedburu endişelendiricekti.

Ama o sırada sen örtünün altında revivedburun ceketine sarılırken kıçını içindeki son hız vabritör ile kendini yitiştirmeye çalışıyordun. Kızgınlık dönemin erken gelmişti ve revivedburunda bunu fark etmesini istemiyordun. Karnındaki yanan sıcaklığıda söndürmek istiyordun.

Revivedbur kapıya geldi. Senin için kapının önüne bıraktığı tost dokunulmamış bir şekilde duruyordu. Iç çekip onu kenara çekti ve sessizce odaya girdi. Sadece bakıcaktı.

Seni örtünün altında buldu. Aradan ne kadar sessiz olsada bir titreşim sesi geliyordu. Bu ne olabilirdi ki ? Revivedbur o ses hakkında çok düşünmedi. Sessizce kapıyı kapattı ve senin yanına geldi. Alttan senin sızlanmalarını duyulabiliyordu.

Revivedbur örtüyü açtı ve gördüğü manzara daha önce gördüğü hiç birşeyden daha iyi değildi.

Sen soğuk havanın sana bi anda vurması kulaklarını defans şeklinde indirmene sebep oldu ama revivedburu görünce içine bir rahatlamamı yoksa panikmi gelmeliydi bilemedi.

"Revivedbur- ben-"

"Huh...demeki ceketim burdaymış."

Revivedbur bunu kemerini çözerken söyledi. Sen sadece ona bakıyordun. Şaşırmıştın.

"Yardıma ihtiyacın olduğunu biliyorum..." senin ağızını açman için revivedbur senin çeneni hafifçe tuttu ve baş parmağı ile alt dudağına bastırdı. Sen itaat edip yavaşça ağızını açtın. Revivedburun kötü bir niyetti olmadığını biliyordun.

Revivedbur elini senin başının üstüne koydu ve bir kulağını okşamaya başladı. Senin ani temas ve bedeninden akan zevke sadece anlık bir titreme yaşadın.

"Al şunu ağızına..." diye sessizce emir etti revivedbur. Sen revivedburun nerdeyse sert olan aleti ile karşılaşınca hafif bir şaşırdın ama ilk önce elin ile bir kaç kere pompaladın ve ağızına aldın.

"Ooh- iyi oğlan- siktir..." o fısıldama senin midende kelebekler uçurttu. Başını haraket ettirmeye başlayınca revivedbur zevkten kafasını geriye attı. Sen ilk kez onu böyle görüyordun. Ilk kez revivedburu zevkten geberirken görüyordun.

Revivedbur tekrar sana baktı ve elini başının arkasına koyarak daha fazla senin ağızına onun aletini almasını sağladı.

Sen az kalsın kusucak gibi oldun ama sonra yavaşça alışmıştın. Revivedbur elerini çekince ona tekrar bakıtığını fark etti. Sen revivedburu ağızından çıkartıp alttan üste kadar aletin yaladın.

"Mh- siktir- oh siktir...~" revivedbur bir eli ile ağızını kapadı. Şuanda baya serti. Seni sırt üstü itti. Elini ağızından çekti ve üzerini çıkarttıktan sonra o elini senin başının yanına koydu.

İçine girmek üzereyken bişey fark etti. Elini oraya atıp vabritörü tutuğunda biraz şaşırmıştı. Ama sonra kıkırdayıp bir sırıtma ile sana baktı.

"Ne kadar güzel oyuncakların var canım..~" bunu derken yavaşça kıvranan sevgilisinin içindeki vabritörü çıkartıp bir kenara attı.

Senin sıradaki bildiğin tek şey revivedbur senin bacaklarını onun omuzlarında olcağı şeklinde seni duvara sırt üstü yapıştırdı.

Sen revivedburu çekip öpmeye çalıştığında revivedbur senin elerini yanaklarına koyamadan çekildi.

"Sabırsızsın hayatım.." diye fısıldadı ve senin boynuna mor rengi izler bırakmaya başladı. Sen temasa normal yükseklikte inlemeler ile cevap veriyodun.

Siktir- revivedbur bu gün sert ısırıyordu...kanadığından şüphe bile etmeye başlamıştın. Ama o sonra öğrenilicek bişeydi.

Revivedbur çekildiğinde ağızının yanında hafif kan vardı. Ama bu senin umrunda değildi. Elerini revivedburun ensesine koyup kendine çektin ve revivedburu öptün. Revivedbur kısa bir süre sonra bu öpüşmeye dillinide ekledi.

Bir birinizi saçma ama zevkli bir şekilde öpüyordunuz. Revivedburun ağızındaki kan sanada geçiyordu. Aradan akan salyada büyük ihtimal hızdandı. Revivedbur çekildiğinde dişlerini senin boynuna geçirdi.

"Revi- VEDBUR- AMAN TANRIM- AH-"

Senin ani inlemeleri sebebi revivedburun senin içine hızlıca acımasız ve vaşhi bir şekilde girip çıkmasından dolayıydı. Sen yüksek bir sesle inliyor, revivedburun ağızından küçük küfürler çıkıyordu.

"Siktir- oh hayatım- oh- ah- siktir- tanrım..!"

"REVIVEDBUR- AH!~ AMAN TANRIM- LÜTFEN- BEN- AGH- BEN İYİ OLDUM-!~"

Revivedbur bir elini senin aletine koyup sana el işi vermeye başladı. Sen buna zevk ile inledin.

"REVIVEDBUR!~"

"Canım..~"

Bir birlerinizin ismini inlerken revivedbur olabildiği kadar en derine boşalmayı çaba gösterdi. Çekildiğinde hala seni pompalıyordu.

"Benim için boşal bebeğim- hadi..."

"Oh- tanrım- ah!~"

Sen şiddet ile boşaldın. Nefes nefese kalmıştın. Kendini revivedbura bıraktın. Revivedbur seni tutu.

"Tamam- bendesin..."

Revivedbur seni dikkatli bir şekilde kucakladı. Sen bacaklarını revivedburun beline elerini ise boynuna doladın. Revivedbur buna kıkırdadı.

"Hiç bir yere gitmiyorum sevgilim..."

.
.
.
656 kelime
Ne kadar revivedburdan nefret etsem bide hasta olsam siz orospu çocuklarını besliyorum işte
Şaka şaka seviyom lan sizi
-🐏

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 28, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Revivedbur X Reader || Smutshot(s?)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin