b b b b b b b b b b
Üdvözletem, én y/n vagyok. Egy átlagos tinilány aki oda van az idősödő tanárokért. 🥰😜😜😍😘❤❤
⚠️REGGEL VAN⚠️
Felkeltem a pihe puha ágyikómból. A kistestvérem, Orlandó keltett fel az ágyamon ugrálva.🥰 Olyan kis aranyos.Orlandó: Kelj mar fel te fasz.
y/n: Jó reggelt cuncikám. Jól aludtál?
Orlandó: Meg eccer cuncikamnak hivvvz, kiteppem a fogajadat he.
apuka: Y/n!! Kicsikém gyere reggelizni!
Az apum Herri Sztájlsz szólt fel nekem.
y/n: Megyek már daddy!
Kiröppentem az ágyamból és lesuhantam a lépcsőn. A friss palacsinta illatát már a konyha előtt megéreztem. Anyukám Luisz Tomlinzon állt a gáztűzhely előtt.
y/n: Jó reggelt anyuci!
Luisz: mrrrr
y/n: Igen, én jól vagyok. És te?
Luisz: mr.
Leültem és hozzá láttam a palacsintámhoz. Nagyon fincsi volt.
y/n: Köszönöm a reggelit anyci!
Anya: mrrr
Ezután felmentem a fürdőszobámba ami így nézett ki:
Megcsináltam a sminkemet és a hajamat amik így néztek ki:
Aztán bementem a szobámba ami amúgy így néz ki:
Bevetettem az ágyamat és a gradróbomból kirángattam a mai outfitemet:
Végezetül benéztem a tükörbe és bepózoltam egy snapchat streak erejéig. Mindenkinek elkültem.
Kiléptem az ajtón.
y/n: Szia anyuci, apuci, Orlandó!
Elindultam a suliba. A kocsimat kölcsön adtam Niel Horennek. Így sétáltam. Út közben megláttam Orbán Viktort és Irénkét mékáutolni. Magányosnak kesztem érezni magam. Elkezdtem keservesen sírdogálni. Továbbmentem és egy csapat nemző bodobáccsal találtam szembe magam. Hát mindenkinek van párja csak nekem nem?? Hirtelen egy fekete mercédesz állt meg mellettem. Lehúzódott az ablak és megláttam egy ramen hajú napszemüveges fiatalembert.
csávó: Szió baba. Elvigyelek?
Láttam ahogy tekintete a formás alakomra kúszik.
y/n: nem.💅😒
El akartam indulni azonban az ifjú nem tágított.
fiuka: Na ne kéresd magad cicabogár. Tudom hogy szeretnéd hogy elvigyelek. Amúgy Márkó vagyok.
y/n: Amúgy nem kérdesztem!🙄🥱
Nagyon baddie vagyok.
Márkó: Ejha aztakutyafáját.. a macska rúgja meg!!!
Nagyon megilyedtem. Hangosan káromkodott, az egész utsza zengett tőlle... Az ifjú hirtelen kiszállt a mercédeszéből. Megfogta a karomat. El akarnak rabolni??!😱😱😱 no kilikbélyt.
Egyszer csak egy férfi hangját hallottam mögülem. Megfordultam. Egy elképesztően szexi borostás, szemüveges M hajvonalú férfi tornyosult felénk.férfi: hagyja azt a fiatal lányt békén!!!
é
Márkó elengedett és bebújt a mercédesz alá, mint egy kismacska.y/n: k..k...k...k..köszönöm. Meg tudhatom a nevét, hős megmentőm?
a hős: Balázs. Merre mész?
y/n: A Pápai Joci Szakközépbe.
Balázs: Elvigyelek? Ez veszélyes környék.
y/n: Oh ugyan nem akarom, hogy miattam kitérőt tegyél.
Balázs: Ne aggógyj, pont útba esik.
y/n: Hát akkor...megköszönném.
Balázs: Pattanj be csajszi😜
Odavezetett a luxi kocsijához, kinyitotta előttem az ajtót és beültem. Az út kellemesen telt. Balázs nagyon jó társaságnak bizonyult. Az úton mindenféléről beszélgettünk és zenét hallgattunk. Kicsit el is szomorodtam amikor az iskola elé értünk. Vonakodva kiszálltam a járműből.
y/n: Köszönök mindent Balázs🥺🥺
Balázs: Nincs mit, y/n. Még látjuk egymást.😉
Nem értettem mire utalt de mindegy. Még intettem neki egyet mielőtt elment. Az iskola kapuja előtt már vártak a besztijeim Kim és Khloé Kardashian.
Kim: Szia görli! Ki volt az a jóképű pasika aki ledobott??
Khloé: Mondj el MINDENT!
Elmondtam nekik a történetet Márkóval és hogy Balázs hogyan mentett meg. A sztori végére már elérzékenyülten pityeregtek.
Khloé: Még szerencse hogy ez a Balázs ott volt!
Kim: Igen! Igazi megmentő!
y/n: Ja. Na menjünk órára.
Az bementünk a föci terembe és leültünk. Én az első sorba foglaltam helyet Kimmel, mögöttünk Khloé volt. Éppen vele beszélgettem hátra fordulva amikor becsengettek és valaki belépett a terembe.
??: Jó reggelt ifjúság!
Ismerős volt a hangja ezért megfordultam.
??: Varga Balázs vagyok, az új földrajz tanárotok.
A lélegzetem is elállt. Balázs?? Tanár??? ITT? Elkábultan néztem rá, ő pedig rám kacsintott.
YOU ARE READING
Csillagközi Szerelem - Balázs x Y/n
Romanceegy kozmoszisztikus történet egy stréber diák és egy nem mindennapi földrajz tanár között🤫🤭 a "Drága Tanár Úr<33" alkotóitól ez egy ilyen novella lesz többen írjuk😫😽💌🙉