Tidak berkelip mata Zarina memandang, rasanya tidak pernah dia jumpa dengan laki ini.
" Siapa tu bang?"
Tanya Zarina pada suaminya. Lalu Kamal pun menoleh.
" Ooh, encik Suresh, Pengurus baru di tempat abang, dia jaga di bahagian ladang."
Jelas Kamal.
" Boleh tahan juga, kacak orangnya."
Puji Zarina.
" Hai, lain macam nampak."
Tegur Kamal, Zarina terus tersenyum sambil memandang Kamal. Kemudian dia memandang lelaki yang bernama Suresh itu semula. Memang ianya menarik perhatian Zarina.Walaupun dari keturunan india, tetapi tidaklah hitam sangat. Orangnya memang kacak dan mempunyai perawakan yang segak, bergaya dan menarik.
" Bujang lagi tu."
Tiba tiba Kamal bersuara, setelah melihat isterinya yang begitu asyik memerhati Suresh sahaja sejak dari tadi. Lalu Zarina pun menoleh kepada Kamal sambil dia tersenyum senyum. Mungkin suaminya itu sudah tahu apa yang sedang tersirat di dalam fikirannya ketika itu. Biasalah suaminya pun faham, bukan baru mereka hidup bersama. Zarina tahu siapa Kamal, dan Kamal juga tahu siapa Zarina. Dari kesefahaman inilah mereka boleh kekal hidup bersama hingga ke sekarang ini.Pada suatu hari itu pihak syarikat telah mengadakan satu keraian untuk para pekerja, sempena menyambut hari pekerja. Dari siang hingga ke malamnya berbagai bagai acara telah di adakan, termasuklah makan makan. Ianya di hadiri oleh semua peringkat pekerja termasuk dengan semua ahli keluarga mereka, dari bawahan hinggalah ke atasan. Pada ketika inilah Kamal telah memperkenal kan Zarina dengan Suresh. Memang mereka sungguh hebat, walaupun baru pertama kali berkenalan, tetapi mereka sudah kelihatan begitu mesra sekali.
Kamal dan Suresh adalah sama jawatan, mereka sama sama pengurus. Hanya Kamal sebagai pengurus kilang, manakala Suresh pula adalah sebagai pengurus ladang. Kerana kedudukan mereka sama, maka mudahlah untuk mereka saling berhubung, walaupun kedudukan bangunan pejabat mereka berbeza. Mungkin kerana ada keserasian, hubungan antara Kamal dengan Suresh begitu akrab sekali. Mereka sering bertemu di luar waktu kerja. Selain itu kerap juga Suresh datang ke rumah Kamal. Sekadar untuk memenuhi waktu dengan bersembang sembang kosong.
Dalam rapat dan mesranya hubungan si antara mereka, berbagai bagai perkara dan rahsia peribadi yang telah pun mereka kongsikan bersama. Tidak segan segan Kamal mendedahkan siapa dirinya yang sebenar. Dia sendiri mengakui bahawa dia sebenarnya ada mempunyai kelainan seks. Sebelumnya Kamal pun tidak tahu tentang perkara tersebut, tetapi setelah menempuh alam perkahwinan barulah dia tahu mengenainya. Mujurlah Suresh juga pun berpengetahuan dan berpengalaman tentang itu. Jadi dia faham tentang apa sebenar nya masalah yang sedang Kamal hadapi.
Memang pelik, memang ganjil, bila seorang suami merelakan isterinya di setubuhi oleh lelaki lain di hadapan mata kepalanya sendiri. Tetapi itulah hakikat dan kenyataan yang telah Kamal hadapi. Walaupun Zarina cantik dan memiliki bentuk tubuh yang menggiurkan, namun itu tidak memberi apa apa makna buat Kamal. Dia tidak punya apa apa perasaan, apalagi nafsu terhadap nya. Bukan dia tidak pernah mencuba, tetapi memang tidak boleh. Puas juga Zarina cuba membantu, tetapi hasilnya tetap juga mengecewakan. Hingga hampir hampir berlaku perceraian di antara mereka. Tetapi setelah melakukan perbincangan, mereka mengambil keputusan untuk mempertahankan juga perkahwinan mereka itu.
Sebagai jalan penyelesaian, Kamal telah berjinak jinak dengan dunia cuckold. Walaupun pada awalnya Zarina tidak setuju, tetapi akhirnya dia akur juga. Kamal sungguh bernafsu sekali bila melihat isterinya itu di gauli oleh lelaki lain. Dengan mudah sahaja zakarnya mengeras naik, tanpa perlu di sentuh. Cukup dengan hanya menyaksikan Zarina di cumbui, di gomol dan di setubuhi oleh lelaki lain, Kamal akan merasa puas. Kerana ketika itulah baru dia dapat menikmati kemuncak nya. Sedangkan jika hanya bersama Zarina, hingga berjam jam. Jangankan untuk mencapai kemuncak, untuk mengeras pun zakarnya tidak mahu.
Percubaan yang pertama dulu, ialah ketika bersama tuan Nagaraja, pengurus besar di syarikat tersebut yang kini sudah pun berpindah ke syarikat lain. Masa itu kejadian berlaku pun tidak di rancang. Tuan Nagaraja dan isteri telah mengadakan majlis makan makan secara kecil kecilan sempena meraikan ulang tahun perkahwinan mereka. Tetamu yang di undang pun tidak ramai, yang kebanyakan nya hanya mereka mereka yang berjawatan berserta dengan ahli ahli keluarga mereka sahaja. Hampir larut malam juga majlis itu baru selesai, yang akhirnya tinggal Kamal, Zarina dan sepasang suami isteri sahabat karib tuan Nagaraja, Nathan dan isterinya Selvi.
YOU ARE READING
kerana sayang
Short StoryKesah suami isteri yang saling sayang menyayangi, tetapi telah terjebak dengan masalah si suami yang menghadapi kelainan seks (cuckold), yang akhirnya telah turut melibatkan si isteri sama.