sinopsis

3 5 4
                                    

"Maira asyikin" wanita yang pendiam, jarang bergaul dan pandai menyembunyikan masalah, dia yang dahulunya seorang yang happy go lucky, sentiasa ceria berubah 100% atas sebab kesalahan yang berpunca dari dirinya sendiri,dia mengecewakan lelaki yang begitu setia terhadapnya sampai sanggup  berkorban apa sahaja untuknya, dia mempermainkan perasaan lelaki itu kerana dia menyukai kawan lelaki tersebut dan setelah lelaki itu mengetahui yang niat perempuan tersebut menganggapnya kawan dan tidak lebih dari itu, ia berasa sangat kecewa. Setelah lelaki itu pergi dari hidupnya ,barulah dia menyadari yang cintanya terhadap lelaki itu . setelah ia menyesali perbuatannya ,lelaki  itu pergi dari hidupnya.

"Reez aryan" lelaki yang begitu mencintai seorang wanita bernama 'maira asyikin', hingga sanggup membuat apa sahaja demi wanita itu.setelah megetahui cintanya dikhianati dan bertepuk sebelah tangan,dia membawa diri ke london untuk menenangkan hati .walau bagaimanapun cintanya terhadap gadis itu tidak pernah pudar.dia yang dulunya seorang yang penyayang ,penyabar ,murah dengan senyuman berubah sekelip mata .meskipun bertahun tahun lamanya dia tidak pernah membuka hatinya untuk mana mana wanita .

Setelah 4 tahun tidak bersemuka ,mereka bertemu tanpa sengaja di s&r cafe ,ingin sahaja reez aryan menyatakan rindunya terhadap gadis itu namun terbantut dek kerana egonya yang tinggi. Untuk menebus kesalahnnya dia nekad untuk mengambil semula hati lelaki itu ,walaupun ditolak mentah mentah namun itu tidak akan mematahkan semangatnya untuk mencuba.

"Maira asyikin ,kau boleh tak jangan ganggu aku lagi, aku rimas tau tak bila kau asyik ikut aku kesana kesini" REEZ ARYAN

"Eh ada saya kisah ke" MAIRA ASYIKIN

Hampir sahaja egonya ingin runtuh akibat perbuatan si gadis yang sering mencuit hatinya ,namun atas peristiwa yang menyebabkan dirinya harus menikahi gadis itu,dia telah membina tembok untuk terus membenci gadis itu,tetapi cintanya terhadap gadis itu tidak pernah pudar.

Setelah perkara sebenar terbongkar,dia pun menyesali perbuatannya kerana telah menuduh ' maira asyikin' iaitu isterinya yang memerangkap dirinya. dan baru sahaja ingin mengecapi kebahagiaan ,mereka diuji sekali lagi apabila nyawa maira asyikin hampir sahaja tiada.

*author akan post next chap and korang tolong vote oky ,tq.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 02, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

secebis cintaWhere stories live. Discover now