Capitolul 3.

16 1 0
                                    

" Buna Mimin!"

" Aaaa...Buna Taehyung!" Zic eu încercând să par normală." Ce faci?"

" Mergeam...Tu?"

" Ei ști o ajutam pe Yoon in drago- In aș face mai mulți prieteni. Hehe..."

Îmi întorc capul spre Yoon. Se uită urât la mine. Serios că n-am vrut Yoon.

" Taehyung? Amice!" Zice băiatul din fata lui Yoon.

" Yoongi? Deci îți faci prietene ha?"

Eu cu Yoon eram confuze. Ne uitam la amândoi ca la mașini străine.

" Voi va cunoașteți?" Zic eu.

" Normal. Suntem 7 băieți! Cine credeți că sunt ei?" Zice Taehyung.

" Deci voi doi... Sunteți prieteni?" Zice Yoon.

" Aha..." Zice Yoongi? Am înțeles bine?

" Deci Mimin o ști pe Hanna?" Zice Taehyung. 

" Nee..." Zic eu și o trag pe Yoon de mână.

" V-am lăsat băieți. Prietena mea are o probelemă! Pa pa!" Zice Yoon și mă trage după ea. " Va trebui să mă plătești..."

" Ok. O întâlnire cu băiatul..."

" Îl chemă Yoongi!"

" Ști ce? Nu îmi pasă. O ști pe Hanna? Da o știu. E o fata orbilă. Daca se atinge de Taehyung al meu-"

" Stai așa. Taehyung al tău?"

" Da! Îmi este prieten și nu vreau că prietenii mei să se atingă de fata aia..."

" Doar prieten?"

" Yoon! Mă știu cu el de o săptămână. Nu are ce sa fie între noi!"

" Dragostea..."

" YOON!"

" Scuze... Hai in clasă!" Zic ea.

***

Îmi aranjam pixurile in penar, de fapt le-am aruncat, și Taehyung se întoarce spre mine.

" Deci ce mai faci?"

" Nu se vede?"

" De ce ați plecat?"

" Cum adică?"

" Tu mereu răspunzi la o întrebare cu o altă întrebare?"

" Și ce ar trebui sa zic?"

" Bine. Dar ai de gând să îmi răspunzi îmi răspunzi?De ce ați plecat?"

" Cine să plece?"

" Tu cu Yoon. Când am pomenit de Hanna. Vreau să știu."

" Curioși mor primii!"

" Nu sunt curios, sunt doar prietenul tau care vrea sa afle lucruri noi."

" Nu știi tu prea multe? Kim Taehyung?"

" E chiar așa de greu sa îmi spui?" Zice el.

" O urăsc. Eu cu Yoon am fost prietene cu ea. Eu cu Yoon suntem prietene de când ne știm.  Ea mă bârfea lui Yoon. Yoon mi-a spus, doar că ea era o actriță buna și a început să plângă în fața mea spunând că Yoon minte. Am continuat să fim prietene. Până când am aflat că a făcut ceva. Atunci ne-am despărțit și ne-am urât. Până și în ziua de azi suntem la fel! Și eu ca o idioată am crezut că Yoon e doar geloasă..."

" Hei nu te face idioată! Daca as fi fost în locul tău as fi crezut la fel. Unui doar se folosesc de oameni. Tu doar trebuie sa știi cine și cine nu."

A different girl ././K.TH/./Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum