chapter one - memories

49 6 6
                                    

"Jennie-ah!" diye seslendı küçük kız. Oyun arkadaşı olan Jennie'yi beklerken, bir yandan da ona sesleniyordu. Jennie, bahçenin kapısını açtı ve bahçeden çıktı. Ona seslenen oyun arkadaşının yanına gitti ve sarıldı. Neşeyle konuştu.

"Seni çok özledim, Jisoo." dedi hala sarılırken. Jisoo, Jennie'den ayrılıp sahte bir kızgınlıkla ona baktı.

"Jennie, bana Paris'ten haber göndereceğini söylemiştin. Bütün hafta senden gelecek olan haberleri bekledim." dedi Jisoo. Jennie, dudaklarını büzdü ve konuştu.

"Jisoo, orada hiç vaktimiz olmadı. Annemin defilesi vardı ve çok telaşlıydı. Ben de, o karışıklıkta sana haber veremedim ama hiç aklımdan çıkmadı. Özür dilerim, Jisoo." dedi üzgün bir şekilde. Jisoo, o mükemmel gülümsemesini Jennie'ye sundu ve konuştu.

"Sorun değil, Jennie." dedi Jisoo. Jennie, yüzündeki üzgünlüğü kaldırdı ve gülümseyerek konuştu.

"Sana bir sürprizim var, Jisoo-ah." dedi ve heyecanla Jisoo'nun elini tutup, bahçeye koşmaya başladı. Jisoo, gülerek ona yavaş olmasını söylüyor ancak Jennie, onu dinlemiyordu.

Ufak bir koşunun ardından, arka bahçeye gelmişlerdi. Arka bahçede bulunan büyük trambolin ve top havuzunu görünce Jisoo'nun gözleri fal taşı gibi açıldı. Jennie, heyecanla konuştu.

"Artık burada beraber oyanayabileceğiz," dedi ve tramboline atladı. Jisoo'ya seslendi.

"Sende gel, Jisoo-ya!" diye seslendi Jisoo'ya. Jisoo, gülerek tramboline doğru koştu ve atladı. İki minik, o gün delilercesine eğlendi.

Jisoo ve Jennie, artık biraz daha büyümüştü. Jennie 14, Jisoo ise 15 yaşındaydı. Jisoo'nun evinin arka bahçesinde otururken, Jennie gökyüzüne bakarak konuştu.

"Biliyor musun, Jisoo? Ben büyüyünce polis olacağım." dedi Jennie. Jisoo, kısık bir gülüş attı ve konuştu.

"O zaman bende suçlu olurum." dedi Jisoo. Jennie güldü.

"O zaman bende seni yakalarım, Jisoo." dedi Jennie. Jisoo, Jennie'ye baktı.

"Bunu yapabilir misin, Kim Jennie?" diye sordu Jisoo. Jennie, Jisoo'nun gözlerinin içine baktı ve konuştu.

"Yapabilirim, Kim Jisoo." dedi Jennie. Jisoo, konuşmaya başladı.

"Eh, madem öyle, sana iyi şanslar, Jennie. Ben kolay kolay yakalanmam." dedi Jisoo. Jennie, iddialı bir şekilde konuştu.

"Göreceğiz, Kim Jisoo. Benden köşe bucak kaçacaksın ancak ben yine de seni bulacağım." dedi Jennie. Jisoo, Jennie'ye yaklaştı. Jennie, adımlarını geri geri atarken, birden sırtı duvarla buluştu. Jisoo, Jennie'nin yüzüne yaklaştı ve konuştu.

"Kim Jennie, başına büyük bir bela aldın."

___________________

basladik biseye bakalim

umarim boka sardirmam

hadi kendinize iyi bakin!!

hadi kendinize iyi bakin!!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

03

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


03.10.2022

-wiaera

criminal and police, jensooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin