MEYA-1

100 20 49
                                    

kitabı yeni haliyle beğenirsiniz umarımm

Herşeyi değiştirdim konusunu karakterleri falan aklınıza ne gelirse

••

Elvin ile cafede oturmuş bişeyler içiyor aynı zamanda gideceğimiz okul hakkında konuşuyorduk

"Aşkım okul on numara beş yıldız ve sorunlu tipler var öğrendiğim kadarıyla bize bulaşabilirler ama korkma senin burada süper zeki kuzenin duruyor ben halledeceğim" dedi ve saçını savurdu.

Kendisi benim halamın kızı Elvindi. Onunla kuzenden çok kardes gibiydik çünkü öyle büyümüştük.

Elvine dönüp"Daha eğlenceli olmaz mı sence de bu?" diye sordum. ellerini çırparak "Ay evet çok eğlenceli olur, yeni yılımız çok kaoslu geçecek kuzen" dedi ve limonatasını içmeye başladı.

Bende etrafa bakınıyordum çünkü daha demin gözüme bir çocuk kestirmiştim ama çocuk şuan ortadan kaybolmuştu etrafta gözlerimi gezdirirken çocuğu görmüştüm sonunda ama sanki bu sefer daha da bir yakışıklı olmuş ya

"Hoay maşallah analar neler doğuruyor be" diyerek önüme dönmüştüm Elvin ise bana delirmişim gibi bakıyordu ona göz devirip telefonuma bakmaya başladım.

"Bana mı dedin bücür" diye gelen sesle başımı kaldırmak zorunda kalmıştım ama kafamı sesin geldiği tarafa çevirmemle ufak çaplı bir şok yaşamıştım, çünkü bu benim saatlerce kestiğim çocuktu ve dediğimi duymuştu sanırım.

Bugünde rezil olduk şükür.

Ben ama sonuna kadar inkar edecektim çünkü Masal Ekim Barut olmak bunu gerektirir

"Sana ne diyeceğim be ben başka birine dedim" diyerek kendimi savunmaya başladım ama inandığını söyleyemeyeceğim çünkü bu yakışıklı şerefsiz sırıtıyordu.

Gülüşü de güzeldi şerefsizin of

"Kesin başkasına sölüyorsundur. Hadi ama bücür saatlerce beni kestiğini görmediğimi mi sanıyorsun sen" diyerek göz kırptı.

Bana bücür mü demişti o?

"Nerem bücür lan bücür deme bana ayrıca göz benim göz değil mi istediğime bakarım kardeşim sana ne" Dedim.

sinirle çantamı alıp Elvine döndüm "yürü Elvin gidelim buradan" diyerek onu beklemeden çıkışa doğru gitmeye başladım.

Arkamdan hâlâ gülüyordu şerefsiz öküz odun pislik

•••••

Nasıldıı??

Bence bu haliyle kitap daha güzel olacak diye düşünüyorumm

Masal Ekim?

Elvin?

Ve Masalın kestiği çocuk?

Oy vermeyi unutmayınnn

Sonraki bölümde görüşürü ❤️


Masal Ekim:Yeni AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin