Un coş mar(e) din pod...

144 11 3
                                    

Se facea ca era ora 6 dimineata in casa Akatsuki. O liniste a la mormant de Akatsuki. Din senin, din pod s-a auzit: BUM BUM BUM!
Kisame, lins de samehada- deoarece ea nu avea somn din cauza paduchilor.
Aude sunetele si ramane indiferent. Se mai aude o dată, dar acum pielea i se face ca de curca. Se face alb la fata dar apoi se linisteste cand se gandeste la icre. O ia in brate pe Samehada si porneste.
Pe coridor era intuneric, iar intrerupatorul era la capatul lui. Il prcurge cu grija, dar tot cu gandul la icre. Urca pe scarule reci pe care inainte statusera ciorile lui Itachi.
Scârțâie! Nimic nu i se pare normal. Din pod se auzeau gemete. Samehada tremura.
Kisame nu e potrea. Mergea teleghidat pe podeata din lemn sump de brad (multumim Kakuzu)! Deschide ușa si vara capul sau bulbucat de peste supraponderal. RAMANE SOCAT!!!
Kisame: NARUTO CE ICRELE MELE FACI ACOLO?
Naruto: Oi Kisame! Fac un căcăcel!!!
Kisame: Ce ai spus?
Naruto: Imi exorcizez un cos mare!!!!
Kisame: Bagati-as cosul pe gat!!! M-ai speriat de era sa ma ia Mos Craciun! Si mai consulta si tu un manual de romana! Se spune asaltez nu exorcizez!
Naruto: Toti asta din Atasuki sunt prosti?
Kisame: Cee? Vezi ca si tu faci parte din Akatsuki!!!!
Naruto: Stiu!
*poker face a la Kisame*
Deci.... scuze pt toate greselile si imi cer scuze de intarziere! Nu ma judecati!

Naruto in AkatsukiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum