Bölüm 1

11 1 0
                                    


"Onca yaşananlara rağmen nasıl başarıyorsun, insanlara güvenmeyi?" dedi, Ahmet.

Yavaşça hareket eden Sanem, cüzdanından bir kağıt çıkardı ve uzattı. Ahmet, şaşkın bir o kadarda meraklı bakışlarla eline kağıdı aldı ve okumaya başladı.

"Hatırlatma: Kendim için adım atmak benim sorumluluğum. Güven kaslarımı geliştirmek benim sorumluluğum. Eksik yönlerimi tamamlamak benim sorumluluğum. Geçmişteki hatalarımdan ders almak benim sorumluluğum. Dünya seni, senin kendini gördüğün gibi görüyor. O halde; kahveyi böyle içeceksin..! Böyle giyinip, böyle oturacaksın ! Birçok savaş kazanacaksın ! Yaralar alacaksın ! Birçok dil bileceksin ! Kitaplar yazacaksın ! Onlar da yetmez ! Sen uzlaşmayı sağlayan "Paratoner Kadın" olacaksın."

Ahmet'in Sanem'e saygısı gittikçe arttı. Karşısındaki kadının bu yönünü daha önce göremediği için içten içe kendine kızdı. Aslında çoğu kez karşısına onunla ilgili işaretler gelmişti. Ama o kendinden başkasını göremeyecek kadar meşguldü. Bir anda Sanem'in kendisine okuması için verdiği kitabın arasında bulduğu notu hatırladı.

"Ay (Duygular), Merkür (Düşünceler), Venüs (Değerler ), Mars (Davranışlar), Güneş ( Karakter), Jüpiter (Toplumla Aradaki İlişki), Satürn (Toplumun Verdiği Unvan)".

Sanem'e sordu. "Bana verdiğin kitabın içinde bir not buldum. Onun sana göre özel bir anlamı var mı? Varsa nedir?

"Elbette var" dedi, Sanem. Nedenler ve sonuçlar. Yaşamdan beklentim. Aslında bunlar üzerine hakkını verebildiğim güzel bir hikaye yaşamak. (Devamı gelecek)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 01, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

PARATONER KADINWhere stories live. Discover now