{𝚂𝚘𝚛𝚛𝚢. 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚌𝚑𝚊𝚙𝚝𝚎𝚛 𝚌𝚘𝚗𝚝𝚊𝚒𝚗𝚜 𝙷𝚢𝚞𝚗𝚕𝚒𝚡 𝚒𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚒𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚌𝚊𝚗 𝚎𝚡𝚒𝚝 𝚗𝚘𝚠}
૮₍ ˃ ⤙ ˂ ₎ა
./づᡕᠵ᠊ᡃ່࡚ࠢ࠘ ⸝່ࠡࠣ᠊߯᠆ࠣ࠘ᡁࠣ࠘᠊᠊ࠢ࠘~~~~♡{𝑨𝒇𝒕𝒆𝒓 𝑺𝒄𝒉𝒐𝒐𝒍}
"𝑫𝒂𝒎𝒎𝒊𝒕.. 𝑰 𝒆𝒏𝒅𝒆𝒅 𝒖𝒑 𝒔𝒑𝒆𝒏𝒅𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒆 𝒘𝒉𝒐𝒍𝒆 𝒅𝒂𝒚 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒕𝒉𝒆𝒎." 𝑰 𝒎𝒖𝒎𝒃𝒍𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒎𝒚𝒔𝒆𝒍𝒇 𝒘𝒉𝒊𝒍𝒆 𝒇𝒂𝒄𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒘𝒂𝒚 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒎𝒚 𝒃𝒓𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒔𝒊𝒏𝒄𝒆 𝒘𝒆𝒓𝒆 𝒘𝒂𝒍𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒃𝒂𝒄𝒌 𝒉𝒐𝒎𝒆 𝒕𝒐𝒈𝒆𝒕𝒉𝒆𝒓. "𝑯𝒆𝒚 𝒀/𝒏٫ 𝑰 𝒌𝒏𝒐𝒘 𝒚𝒐𝒖 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒚𝒐𝒖 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒇𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅𝒔.. 𝒃𝒖𝒕 𝒘𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒘𝒆𝒓𝒆 𝒕𝒉𝒆𝒚 𝒕𝒐𝒅𝒂𝒚?" 𝑰 𝒍𝒐𝒐𝒌 𝒂𝒕 𝒉𝒊𝒎 𝒂𝒏𝒅 𝑰 𝒕𝒓𝒚 𝒕𝒐 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒌 𝒐𝒇 𝒂𝒏 𝒆𝒙𝒄𝒖𝒔𝒆 𝒃𝒖𝒕 𝑰 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒄𝒐𝒖𝒍𝒅𝒏'𝒕! "𝑫𝒐𝒏'𝒕 𝒉𝒊𝒕 𝒎𝒆 𝒃𝒖𝒕 𝒂𝒓𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒔𝒖𝒓𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒇𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅𝒔? 𝑰 𝒔𝒆𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒂𝒓𝒐𝒖𝒏𝒅 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒄𝒉𝒐𝒐𝒍 𝒍𝒐𝒏𝒆𝒍𝒚 𝒂𝒍𝒐𝒕."
𝑰 𝒅𝒊𝒅𝒏'𝒕 𝒌𝒏𝒐𝒘 𝑰 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒆𝒅 𝒍𝒐𝒏𝒆𝒍𝒚 𝒂𝒕 𝒔𝒄𝒉𝒐𝒐𝒍٫ 𝒊𝒕𝒔 𝒕𝒓𝒖𝒆 𝑰 𝒅𝒊𝒅𝒏𝒕 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒑𝒆𝒐𝒑𝒍𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒇𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅𝒔 𝒂𝒓𝒐𝒖𝒏𝒅 𝒎𝒆 𝒃𝒖𝒕 𝒊𝒕 𝒘𝒂𝒔𝒏'𝒕 𝒏𝒆𝒄𝒆𝒔𝒔𝒂𝒓𝒊𝒍𝒚 𝒂 𝒃𝒂𝒅 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈. 𝑰𝒕 𝒅𝒐𝒆𝒔𝒏'𝒕 𝒂𝒇𝒇𝒆𝒄𝒕 𝒎𝒆 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝑰 𝒂𝒎 𝒓𝒂𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒂 𝒍𝒐𝒏𝒆𝒓٫ 𝒃𝒖𝒕 𝒉𝒂𝒗𝒊𝒏𝒈 𝒇𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅𝒔 𝒘𝒐𝒖𝒍𝒅𝒏'𝒕 𝒃𝒆 𝒕𝒐 𝒃𝒂𝒅 𝒆𝒊𝒕𝒉𝒆𝒓. "𝑯𝒎𝒎٫ 𝑰 𝒅𝒐𝒏𝒕 𝒓𝒆𝒂𝒍𝒍𝒚 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒇𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅𝒔. 𝑩𝒖𝒕 𝒊𝒕𝒔 𝒏𝒐𝒕 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒃𝒂𝒅 𝑳𝒊𝒙٫ 𝑰 𝒅𝒐𝒏𝒕 𝒎𝒊𝒏𝒅 𝒉𝒂𝒗𝒊𝒏𝒈 𝒇𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅𝒔 𝒐𝒓 𝒃𝒆𝒊𝒏𝒈 𝒃𝒚 𝒎𝒚𝒔𝒆𝒍𝒇." 𝑰 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒂𝒔 𝑰 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒆𝒅 𝒃𝒂𝒄𝒌 𝒂𝒕 𝒉𝒊𝒎٫ 𝒉𝒆 𝒘𝒂𝒔 𝒇𝒐𝒄𝒖𝒔𝒊𝒏𝒈 𝒐𝒏 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝑰 𝒉𝒂𝒅 𝒕𝒐 𝒔𝒂𝒚 𝒂𝒏𝒅 𝒉𝒆 𝒏𝒐𝒅𝒅𝒆𝒅. "𝑾𝒆𝒍𝒍 𝒎𝒚 𝒃𝒂𝒃𝒚 𝒔𝒊𝒔𝒕𝒆𝒓٫ 𝒚𝒐𝒖 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒇𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅𝒔 𝒏𝒐𝒘." 𝑯𝒆 𝒔𝒎𝒊𝒍𝒆𝒅 𝒘𝒉𝒊𝒍𝒆 𝒍𝒆𝒂𝒏𝒊𝒏𝒈 𝒉𝒊𝒔 𝒂𝒓𝒎 𝒐𝒏 𝒎𝒚 𝒔𝒉𝒐𝒖𝒍𝒅𝒆𝒓٫ "𝑰𝒎 𝒏𝒐𝒕 𝒂 𝒃𝒂𝒃𝒚 𝑳𝒊𝒙" 𝑰 𝒇𝒓𝒐𝒘𝒏 𝒃𝒆𝒇𝒐𝒓𝒆 𝒑𝒖𝒔𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒉𝒊𝒔 𝒂𝒓𝒎 𝒐𝒇𝒇.
𝑾𝒆 𝒂𝒓𝒓𝒊𝒗𝒆𝒅 𝒂𝒕 𝒐𝒖𝒓 𝒉𝒐𝒖𝒔𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒎𝒚 𝒍𝒆𝒈𝒔 𝒘𝒆𝒓𝒆 𝒔𝒐 𝒕𝒊𝒓𝒆𝒅٫ 𝒂𝒇𝒕𝒆𝒓 𝑭𝒆𝒍𝒊𝒙 𝒖𝒏𝒍𝒐𝒄𝒌𝒆𝒅 𝒕𝒉𝒆 𝒅𝒐𝒐𝒓 𝑰 𝒓𝒂𝒏 𝒊𝒏𝒔𝒊𝒅𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒖𝒑𝒔𝒕𝒂𝒊𝒓𝒔 𝒕𝒐 𝒎𝒚 𝒓𝒐𝒐𝒎. 𝑰 𝒅𝒓𝒐𝒑𝒑𝒆𝒅 𝒎𝒚 𝒃𝒂𝒈 𝒂𝒏𝒅 𝒋𝒖𝒎𝒑𝒆𝒅 𝒐𝒏 𝒎𝒚 𝒃𝒆𝒅٫ "𝑰 𝒎𝒊𝒔𝒔𝒆𝒅 𝒚𝒐𝒖 𝒔𝒐 𝒎𝒖𝒄𝒉𝒉" 𝑰 𝒔𝒂𝒚 𝒕𝒂𝒍𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝒕𝒉𝒆 𝒃𝒆𝒅 𝒂𝒔 𝒊𝒇 𝒊𝒕 𝒘𝒂𝒔 𝒂 𝒓𝒆𝒂𝒍 𝒑𝒆𝒓𝒔𝒐𝒏. 𝑰 𝒕𝒂𝒌𝒆 𝒎𝒚 𝒑𝒉𝒐𝒏𝒆 𝒐𝒖𝒕 𝒐𝒇 𝒎𝒚 𝒑𝒐𝒄𝒌𝒆𝒕 𝒂𝒏𝒅 𝑰 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒕 𝒔𝒄𝒓𝒐𝒍𝒍𝒊𝒏𝒈 𝒐𝒏 𝑰𝒏𝒔𝒕𝒂𝒈𝒓𝒂𝒎. 𝑰 𝒕𝒉𝒆𝒏 𝒔𝒆𝒆 𝒂 𝒏𝒆𝒘 𝒑𝒐𝒔𝒕 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝑺𝒉𝒊𝒏𝒆𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝑰 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒕 𝒔𝒎𝒊𝒍𝒊𝒏𝒈 𝒊𝒏𝒔𝒕𝒂𝒏𝒕𝒍𝒚٫ 𝑰 𝒑𝒓𝒆𝒔𝒔 𝒐𝒏 𝒕𝒉𝒆𝒊𝒓 𝒂𝒄𝒄𝒐𝒖𝒏𝒕 𝒂𝒏𝒅 𝒍𝒐𝒐𝒌 𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒆𝒊𝒓 𝒏𝒆𝒘 𝒑𝒐𝒔𝒕𝒔. 𝑰 𝒌𝒊𝒄𝒌 𝒎𝒚 𝒍𝒆𝒈𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒕 𝒇𝒂𝒏𝒈𝒊𝒓𝒍𝒊𝒏𝒈٫ "𝑻𝒉𝒊𝒔 𝒊𝒔𝒏'𝒕 𝒇𝒂𝒊𝒓𝒓. 𝑾𝒉𝒚 𝒊𝒔 𝑲𝒆𝒚 𝒔𝒐 𝒇𝒊𝒏𝒆" 𝑰 𝒌𝒆𝒆𝒑 𝒔𝒎𝒊𝒍𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝒎𝒚𝒔𝒆𝒍𝒇 𝒕𝒉𝒆𝒏 𝑰 𝒅𝒆𝒄𝒊𝒅𝒆 𝒕𝒐 𝒈𝒆𝒕 𝒖𝒑 𝒂𝒏𝒅 𝒇𝒓𝒆𝒔𝒉𝒆𝒏 𝒖𝒑.
YOU ARE READING
𝑴𝒚 𝑩𝒓𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓𝒔 𝑭𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅 𝑳𝑴𝑯 𝒙 𝒀/𝑵
FanficYou are Lee Felix's sister, Lee Y/n. You live together by yourselves but one of Felix's friends catch your eye, 𝑳𝒆𝒆 𝑴𝒊𝒏𝒉𝒐, what happens??