"Yarışmalar (HP) kitabımdaki son anagram yarışmasının kazananı ginnweasIey için yazıldı🌸"
"Muggle AU+Texting"
Keyifli Okumalar...
............................................................................
Hani bazı anlar olur ya, tesadüf diyip geçtiğiniz önemsiz, basit anlar... Işte o anlar aslında gelecekte sizi bekleyen asıl süprize doğru atılan ufak adımlardan başka bir şey değildir. Anlamadıysanız hemen basit bir örnekle anlatalım. Işten çıkarsın, yorgunluktan ölüyorsun. Eve dönüş yolunda ayağına bir broşür takılır. Bu bir konser broşürüdür. Sanatçıyı hiç tanımıyorsundur ama iş arkadaşın bugün laf arasında bahsettiği için merak edersin. Eve gidince hemen konsere bilet alırsın. Konsere gideceğin gün hava şartları nedeniyle uçuşlar iptal edilir. Diğer uçağı beklerken tuvaletin gelir ve havaalanındaki lavaboya gidersin. Ellerini yıkarken seninle birlikte bir başkası daha lavaboya girer ve bir bakmışsın o kişi gitmek istediğin konserin solistidir...
Kader, alın yazısı, tesadüf... Ne derseniz diyin. Böyle şeyler ister istemez herkesin başına geliyor. Onunla tanışana kadar Ginny de tesadüflerin sadece filmlerde olduğuna inananlardandı.
Ginny 25 yaşında, Weasley ailesinin en küçük üyesi ve tek kızıydı. Evin en küçüğü olmanın en güzel yanı tekne kazıntısı olduğu için kimse ne yaptığıyla pek ilgilenmemesiydi. Hele ki yedi numara olunca... Bu nedenle bugüne kadar ders notlarıyla, başarıyla ya da kariyerle pek ilgisi olmamıştı. Canı nasıl isterse öyle yaşıyordu. Ne de olsa annesi ve babası dışında imdadına koşacak 6 tane ağabeyi vardı.
En azından sonsuza kadar öyle yaşayacağını düşürdü. Ailesinin şirketi iflas edince çocukken büyüdüğü Ottery deki evlerine geri dönmüşlerdi. Ailesi burada tarlaya ektikleri sebze ve meyveleri satarak geçimlerini sağlıyordu. Tüm gününü arkadaşlarıyla dışarıda eğlenerek geçiren Ginny için berbat bir başlangıç olmuştu. Yine de uyum göstermeye çalışıyordu. Ağabeylerinin üçü evli, biri yurt dışında, diğer ikisinin ne yaptığı belli degildi. George ve Fred Ginny den halliceydi. Doğal olarak bahçe islerinde anne ve babasına her gün Ginny yardım ediyordu.
Yeni hayatları rayına oturana kadar elinden geleni yapacaktı ama hayatının sonuna kadar toprakla, çamurla uğraşmak istemiyordu. Bu yüzden o da yarım bıraktığı okula geri dönmeye karar vermişti. Ginny bir üniversitede Matematik bölümünde okuyordu. Sayılarla arası her zaman iyi olmuştu fakat bölümün ağır olması ve onun da edindiği yanlış arkadaş çevresi yüzünden dersleri askıya almıştı. Kaydını ilk senenin sonunda doldurduğu için her şeye en baştan başladı.
Eğer geleceği öngörebilseydi o okulu hiç terk etmezdi.
Yine okula gitmek için tren beklediği sırada bildirimleri kontrol ederken mesaj kutusuna bilinmeyen bir numaradan mesaj düştü.
______
Bilinmeyen Numara: Merhaba.
Bilinmeyen Numara: Yanlış peronda bekliyorsun. Eğer o yöne binersen kendini şehrin öteki ucunda bulabilirsin.
✅Görüldü
______
Ginny, ekrana şaşkınca gözlerini kırpıştırdı. Daha sonra başını kaldırıp etrafına baktı. Gercekten de yanlış peronda bekliyordu. Nasıl böyle bir hata yaptığını düşünürken turnikelere doğru yürüdü. Diğer yandan da insanları inceliyordu ama tanıdık bir sima göremedi. Elinde telefon tutan yüzlerce insan vardı. Telefon numarasını bildigine göre tanıdığı biri olmalıydı. Ya da tanıdığı birinden telefon numarasını alan bir sapık...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Profesör Potter + Texting
FanfictionHarry x Ginny * Yarışmalar (HP) kitabımdaki son anagram yarışmasının kazananı @ginnweasley için yazılmıştır.🌸 Keyifli Okumalar...