3.

30 3 3
                                    

Šla jsem si koupit do bufetu něco sladkého, ale koho jsem tam viděla, Vojtexe. Chtěla jsem se otočit a jít pryč ale zakřičel na mě „Stůj, nikam nechoď." otočila jsem se nazpět a chtěla jsem něco říct když v tom mě políbil...

Cítila jsem jak jsem rudá až na prdeli, byly to asi 2 minuty co jsme se líbali. Já jsem se odtrhla a on se mě zeptal „Jsi v pohodě?" a já jen odpověděla „Asi jo." on se na mě usmál a já si řekla v hlavě. „Kurva, ať přestane být tak strašně hot!!!" Usmála jsem se též a objala jsem ho, „Jdu si něco koupit do bufetu tak asi ahoj." řekla jsem mu „Ahoj, pak se uvidíme." nad tím jsem se jen pousmála a šla si něco koupit, koupila jsem si párek v rohlíku a chipsy, šla jsem zpět do třídy a všichni po mně chtěli chipsy, tak jsem jim řekla. „Tak si je běžte koupit, nejsou zas tak drahý." A zasmála jsem se.

Pohled Aničky..

,,Ukážeš mi to teda?" zeptala jsem se ho když něco držel za zády ,,Co za to?" ,,Já ho snad zabiju!!" řekla jsem si v hlavě ,,Nic, co by jsi za to chtěl? Ty ses sám nabídl že mi něco ukážeš." zasmála jsem se a on též ,,To sice ano, ale chci za to pusu a ty si vybereš sama kam takže to je v pohodě." úplně jsem se zarazila že chce pusu a to ode mě. ,,No tak dobře." Přiblížila jsem se k němu a on zavřel oči a já taky, ,,Tak jdu na to." nejprve jsem váhala jestli mu mám dát pusu na rty ale nakonec jsem mu dala pusu na tvář. ,,Jako vážně jsi mi dala pusu a to jen na tvář?" zasmál se a já též ,,Noo jo, je s tím nějaký problém? A už mi to ukaž nebo tě zabiju!" zase jsme se zasmáli. ,,Tak dobře no." Ruce co měl za zády si dal před sebe a tam byly nějaké papíry či lístečky, ,,Ehm co to je?" zeptala jsem se ,,To jsou pozvánky na moji párty co dnes po škole pořádám když zítra máme ředitelský volno, a tak jsem si řekl že bych pozval tebe a ty můžeš taky někoho pozvat. Ale bacha, ty máš jinou pozvánku než ostatní, tvoje je ta zlatá, takže až se tam uvidíme tak mi ji ukaž že ji máš a uvidíš překvápko ale jestli ji ztratíš tak to překvápko neuvidíš." ,,Dobře, tak já se tam dostavím asi. Jinak už budu muset jít do třídy, jsem tu moc dlouho. Tak papa." ,,Pa." řekl a objali jsme se, cítila jsem motýlky v břiše ,,Co to se mnou sakra je?" řekla jsem si v hlavě a pak jsme se od sebe odtrhli. Po chvilce jsem byla už ve třídě a v ruce jsem držela ty pozvánky. Šla jsem za Áďou a dala jí dvě pozvánky, jednu pro ni a druhou pro Míru ,,Co to je?" zeptala se mě ,,Pozvánky na jednu párty, je dnes. Viď že tam půjdeš?" řekla jsem jí a udělala jsem psí oči ,,Dobře, tak fajn. Půjdeme tam!" řekla a já začala jásat, ,,Ticho tam vzadu! Nebo vy dvě dostanete písemku!" zakřičela na nás dvě učitelka. ,,Si dělá prdel ne?!" řekla jsem potichu Ádě, ,,Nevím ser na ní xd." ,,Noo, tak dobře xd." chvilku jsme si povídali, ale já si pak šla sednout na moje místo, Ráďa se mě zeptal co to mám v ruce ,,To jsou pozvánky na dnešní párty u mýho kámoše." ,,Jo takhle, a můžeš si tam pozvat koho chceš?" ,,No tohle jsou pozvánky pro celou třídu, takže vlastně jakoby jo." zasmáli jsme se oba. Dala jsem Ráďovi tu pozvánku, dala jsem si sluchátka, zapla si písničky od Greye a lehla jsem si na lavici. Potom jsem se propadla už jen do říše snů.

V říši snů..
„Ráďo, nechci aby sis musel vybírat mezi mnou a Karolínou. Buď s tou, kterou miluješ.." řekla jsem mu a chtěla odejít z místnosti, jenže mě zastavil „Ale já si nechci vybírat mezi tebou a jí, já chci tebe!" „Fakt jo?" zasmála jsem se „Tak mi to dokaž." dodala jsem k tomu, poté mne hned popadl za ruku a někam mne táhl, po chvilce jsme už byly nejspíš na místě a tam byla Karolína. Ráďa na ní zavolal ať se kouká, já to nechápala a koukala jsem s vykulenýma očima na oba dva, Karolína se otočila a koukala tedy. Ráďa mi otočil hlavu směrem k němu a přiblížil se ke mně a zašeptal mi do ucha „Tady máš ten důkaz." dořekl to a políbil mě. Já byla v šoku a ani jsem se nepohla, jako bych byla připevněna k zemi. Odtáhl se a Karolína jen koukala s otevřenou pusou.
Konec snu...

Probral mě zvonek, zvedla jsem hlavu z lavice a vypla písničky. Podívala jsem se okolo sebe a chtěla jsem ještě spát. Učitelka odešla a já už jen doufala že je konec. Vzala jsem si mobil a podívala jsem se kolik je, bylo 10:45 a tím pádem máme ještě 4 hodiny. Přišlo mi oznámení z instagramu, a jak je známo vždy to je Ráďa. Teď už to ale Ráďa nebyl, navíc to oznámení přišlo na můj účet kde fotím rappery atd. [photo_from_anny] whothefuckis_grey vás začal sledovat okey, tohle mi přijde trochu divný. Ale asi to i chápu mám tam jeho bratra a ostatní, jen mi tam už chybí Grey, toho jedinýho jsem nefotila protože měl svého fotografa a pořád ještě má. Najednou mi ale i přišlo že mi chce poslat zprávu, tak jsem to rozklikla a jen četla.

whothefuckis_grey
Ahoj, všiml jsem si že dobře fotíš. Můj fotograf se na mě, slušně řečeno vykašlal😄. No a já by jsem potřeboval nového fotografa nebo fotografku, jelikož já asi v průběhu příštího týdne budu dělat nový klip k jedné písničce a potřebuji aby byly i nějaké fotky z natáčení. A nechci to prodlužovat, ale zkráceně chtěl bych aby jsi ty, byla moje fotografka.

photo_from_anny
Ahoj Greyi, moc ráda budu tvoji fotografkou, stačí se jen domluvit kdy a kde a já tam budu.

whothefuckis_grey
Tak jo, děkuju. Ozvu se ti.

Tu zprávu jsem mu jen olajkovala a byla šťastná jak něco. Po chvilce začala další hodina. Do třídy vešla učitelka a pozdravila nás, my ji též a začali se normálně učit.

Yea boiii máme tu další kapču. Teď se to snažím obnovovat jelikož se v těch hodinách prostě nudím tak mě vždycky nečo napadne s já si to zapíšu do mobilu a pak z zoho jen vymyslím nějakou větu. Doufám že se vám tahle kapča bude líbit a budu ráda za hvězdičky a přečtení. Papa a ily!!!❤️ (Omlouvám se za chyby) 1108 slov.

Kamarádi nebo něco víc?Kde žijí příběhy. Začni objevovat